Skip to main content

Bezwaar tegen agressieve katten in KPN reclame

• February 28, 2025
  • 5 reacties
  • 271 keer bekeken

Ik maak bezwaar tegen de steeds agressievere verwilderd uitziende katten. De laatste ad spant de kroon met een kat die een gordijn in klauwt.

In de echte wereld ontkomen we al niet allerlei agressie-uitingen. Houd de reclames informatief zonder die zgn noodzakelijke verwilderde aandachttrekkers.

March 4, 2025

Hey ​@rahrah, welkom op het forum! Ik begrijp dat je het kattekwaad van onze kittens niet helemaal kunt waarderen. Net als jonge kinderen zijn ook kittens vaak wildebrassen. We hebben Louis en Lilly gevraagd om het hier met hun kroost over te hebben. Maar, ik vermoed dat dit drietal een aartje naar hun vaartje heeft en misschien niet helemaal wil luisteren….

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • February 28, 2025

Blijkbaar kan je de humor er niet van in zien… don’t mess with Louis and family !!

Er zijn reclames waar je je wel meer aan kan ergeren. Bloederig ook, meer ga ik er niet over zeggen. 

Fijn weekend en wees een beetje lief voor elkaar 😻

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • March 1, 2025

Ik zie echt geen agressieve katten in die reklame. Wel ondeugende kittens. 😻

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • March 1, 2025

Het is een van de mooiste en beste reclames die ze gemaakt hebben.
Het zijn speelse kittens en geen agressieve kittens, die doen dat nu eenmaal, dat is de natuur.
Ik als fervente kattenliefhebber vind het een prachtige grappige en vertederde reclame, ga zo door en op naar de volgende KPN! 😺😍

JoCoLa
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • March 1, 2025

Wij genieten juist van deze vrolijke reclame van Louis en zijn ondeugende kittens. 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • March 4, 2025

Hey ​@rahrah, welkom op het forum! Ik begrijp dat je het kattekwaad van onze kittens niet helemaal kunt waarderen. Net als jonge kinderen zijn ook kittens vaak wildebrassen. We hebben Louis en Lilly gevraagd om het hier met hun kroost over te hebben. Maar, ik vermoed dat dit drietal een aartje naar hun vaartje heeft en misschien niet helemaal wil luisteren….