Skip to main content

Ik wil evt gebruik maken van 4k tv ontvanger. Ik kan er echter alleen maar 2 aanklikken en niet 1 x 4k ontvanger en 1x gewone hd ontvanger. Ik heb jiet zo'n zin om voor 2 te gaan betalen (naast alle andere verhogingen of vervvallen voordelen) terwijl ik er maar 1 nodig heb.

Je betaald toch gewoon 2.50 euro extra wanneer je voor het 4k pakket wil gaan. Daarnaast krijg je bij Hussel 1 ontvanger gratis en de 2e kost 5 euro maar dan is het opnemenpakket gratis. Of zie ik het verkeerd?


Hallo @WouNed,

Je krijgt bij hussel inderdaad één ontvanger en kan dan kiezen voor een tweede 4k ontvanger inclusief gratis opnemen pakket voor €5,00 per maand extra. Je kan ook kiezen voor één ontvanger en als je dan het opnemen pakket wilt kost dit lost €4,99 per maand. Ik zal voor die €0,01 altijd voor twee ontvangers kiezen als je het opnemen pakket wilt.
Het is niet mogelijk om een losse HD ontvanger te bestellen met het 4K pakket. Je kan wel de 4k ontvanger instellen als HD ontvanger. Dan zou je hem op een niet 4k tv prima kunnen gebruiken. 

Overstap naar 4K vervallen wel één van de compleet voordelen. Zo krijg je geen gratis zenderpakket meer, maar 5 euro korting op een keuze (Pluspakket, Fox Sports, Netflix of Spotify).


Hoi @WouNed! Ik zie dat je al antwoord op je vraag hebt gehad en het antwoord van @ChrisWissink sluit ik me bij aan! 

Stel je hebt nu al twee TV-ontvangers en je zet het 4K pakket aan dan betaal je dus €2,50 voor het 4K pakket en worden er maximaal 2 TV-ontvangers omgewisseld voor een 4K ontvanger (indien je nog geen 4K ontvangers hebt). Voor de tweede ontvanger betaal je sowieso €5,- per maand in de Hussel propositie, dus je hebt niet meer extra kosten naast de €2,50 voor het 4K pakket. 

Kleine toevoeging nog: Je kunt het 4K pakket pas na 6 maanden weer uitzetten. Je geeft aan dat je dit eventueel wilt dus het klinkt alsof je het nog niet zeker weet. Vandaar dat ik dit meegeef zodat je niet voor verassingen komt te staan als je het na een maand niet op kunt zeggen bijvoorbeeld. 🙂

Mocht je nog vragen hebben hierover, laat het gerust weten! 


Reageer