Skip to main content

Sinds een paar dagen krijg ik zwart beeld met af en toe flikkerend een wit scherm. Na een paar minuten, of een aantal keer aan het uit zetten, krijg ik weer gewoon beeld.

Kastje is gereset.

Hoi @Ronald888, welkom op ons forum!
Dat is niet prettig TV kijken!
Zit je TV ontvanger direct met de HDMI kabel op de TV of zit daar nog iets tussen?
Kun je ook eens een andere HDMI kabel proberen?


Hij zit direct met een HDMI kabel aan de TV en heeft de afgelopen twee jaar zonder problemen netjes beeld gegeven.


Ah dat sluit het een en ander wel uit, kun je ook eens een andere HDMI kabel proberen?
En in een andere HDMI aansluiting op je TV?
Gebruik je naast je experiabox ook nog andere netwerkapparatuur?


Het is aangesloten door een monteur van KPN. Ik neem dus aan dat zowel de kabel als de aansluiting correct zijn en daar is niks aan gewijzigd. De experia bic staat in de meterkast en van daaruit gaat een utp kabel via een door kpn geleverde en aangesloten switch naar de Arris.

De tv is modern en de HDMI aansluiting is prima in orde. De kabels ook, maakt geen verschil. Lijkt eerder in de Arris te zitten.


De kans dat er spontaan iets met je TV ontvanger gebeurt is natuurlijk net zo groot als dat er spontaan iets met de TV of een van de poorten iets gebeurt of ergens in een van de andere apparaten.
Ik kijk graag even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?