Skip to main content

een opname staat "gepland", terwijl de aflevering op maandag 24 augustus plaatsvond: A Suitable Boy. Hoe kan ik nu toch kijken. Alle eerdere afleveringen zijn goed opgenomen. 

Hoi @AERos en welkom op het forum! Als de uitzending al geweest is zou je dit niet meer in beeld moeten zien. 😕 Wat als je via iTV Online kijkt, is de opname dan wel te zien? Zo ja, wil je dan de ontvanger resetten volgens stap 2? Ik hoop dat je de opname dan ook op de TV kunt kijken. 


Dank voor de reactie. Helaas! Bij iTV Online staat dat de opname van aflevering 6 is mislukt. Op de televisie staat deze aflevering nog steeds onder “gepland”. Dan is er misschien niets meer aan te doen. 


Ai, als die aangeeft dat het mislukt is betwijfel ik of we het nog aan de praat krijgen. Het resetten van de ontvanger heeft ook niet mogen baten? Ik heb gekeken of de aflevering terug te kijken is via BBC One, maar dat is helaas niet het geval. In dat geval hoop ik dat er nog een keer een herhaling komt zodat je wel alles op kunt nemen en kunt kijken. Klinkt als een interessante serie!


Nee, het resetten hielp ook niet. Ja, de serie is geweldig (het boek ook)! Komt wel richting Netflix denk ik. Bedankt. 


Hopelijk kan je hem via Netflix alsnog bekijken dan. Haha, klinkt goed! Ik voeg hem aan mijn nog-te-lezen lijst toe. 😄


Reageer