Skip to main content

Na meerdere telefoontjes en E-mails naar KPN als ook Post.nl heb ik nog steeds geen gratis t.v. gekregen iemand anders heeft deze. Volgens Post.nl is deze t.v. afgeleverd bij de buren. Deze man zegt echter dat hij nooit een t.v. in ontvangst heeft genomen.

Post,nl man zegt dat hij heeft bezorgd . wie liegt er. feit blijft ik heb geen t.v. die ik volgens actie wel zou moeten hebben. Dus hoe wordt dit nou opgelost, jullie blijven volgens de Wet aansprakelijk en moeten mij tegemoet komen,  ik wordt niet goed geholpen in de afwikkeling van deze heel verkeerde zaak heb veel gebeld  en mails maar krijg zelfs geen antwoord op mijn vragen erg schandalig. voordat ik verdere  juridische stappen met rechtsbijstand onderneem wil ik genoeg doening en mijn gratis t.v.

Graag uw reaktie

Hallo @Ruud gratis PHILIPS T.V., welkom bij KPN! 💚

Je hebt gekozen voor een nieuw abonnement met een welkomstcadeau. Deze is afgeleverd bij de buren, maar die zeggen niks te hebben ontvangen. De PostNL bezorger zegt de televisie wel te hebben bezorgd bij de buren. Ik kan me heel goed voorstellen dat je nu graag wilt weten wáár jouw nieuwe televisie is.

Je kunt hiervoor het beste navraag doen bij Sidekix. Dit is de partij die voor ons de welkomstcadeaus verstuurd. Zij kunnen eventueel een onderzoek opstarten bij PostNL. Je kunt Sidekix opwerkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bellen op 088 6237 006 (lokaal tarief).


Ik heb reeds mijn t.v. ontvangen, probeer de klacht te verwijderen maar weet niet hoe , kan het niet vinden , graag hulp

alvast bedankt

R.Kensen


Hallo @Ruud gratis PHILIPS T.V. , je hebt nu aangegeven de tv te hebben ontvangen, dat is mooi, hiermee is het eigenlijk 'gesloten' , maar wordt niet verwijderd.

Veel plezier met je aansluiting en je tv.

Â