Skip to main content

Heel soms (er is geen pijl op te trekken) slaat er wel eens wat over tijdens het terugkijken of tijdens een opgenomen programma bekijken. Als het voorkomt ga ik weer even terug naar dat stukje en dan slaat hij op hetzelfde punt weer over. Wat kan dat zijn? 

Hi @ronvmeijer, dat is opvallend zo te horen. Welke tv-ontvanger heb je en hoe is ‘ie aangesloten op je modem? Hoe gaat het met andere functies, zoals live tv kijken? Gebeurt dit bij één specifiek of meerdere programma's als je terugkijkt?

En geef je tv-ontvanger eerst een frisse start. Ik ben benieuwd hoe het daarna gaat, is het dan opgelost?


Alexandra, ik heb hem al meerdere malen een ‘frisse start’ gegeven en dat haalt ook niks uit. Tijdens het live kijken komt dit absoluut niet voor en wanneer het met terugkijken gebeurd en ik “spoel” weer terug naar dat deel, slaat hij op hetzelfde punt wederom over. Het gebeurd niet altijd (bijna nooit), maar het is wel lastig. 


Het heeft niks met mijn installatie/configuratie te maken omdat wanneer ik het stukje wat overgeslagen werd weer afspeel, doet deze het weer op exact dezelfde plek. Je kijkt een docu, daarin wordt iets uitgelegd en plots schiet hij 5 of 10 seconden verder. Het is geen klacht hoor, maar het hoort niet natuurlijk. 


@ronvmeijer @Alexandra Bij mij precies hetzelfde. Live TV is prima, maar is ik ga terugkijken of opnames ga bekijken beleef ik hetzelfde. Ook TV+


@ronvmeijer @Alexandra@TonM1965  Bij mij precies hetzelfde. Live TV is prima, maar is ik ga terugkijken of opnames ga bekijken beleef ik hetzelfde. Ook TV+

Alles is bekabeld (CAT6A) aangesloten.


Valt het je nu pas op???

Dit is al zo'n 3 maanden.

Team is er druk mee.

Op de Arris en Arcadyan ontvangers is het probleem er niet. Die opnames komen van een ander platform.


Eerst dacht ik dat het aan de uitzending lag. Wanneer je het origineel niet gezien hebt weet je ook niet beter en zoals gezegd, het is niet elke dag 😊