Skip to main content

Na installatie moet ik wanneer ik mijn tv en box uitzet moet ik opnieuw installeren door de HDMI weer opnieuw eruit te halen en er weer in doen hoe kan dit?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste @Justin6715 

Dat is erg vervelend, dit gaat inderdaad niet goed. Welke TV ontvanger en welke merk en type TV heb je? Heb je het een geprobeerd met een andere HDMI-kabel?


hoi @Justin6715, welkom op het forum!
Dit probleem komt mij ook niet heel bekend voor. Ik vermoed dat dit iets van een instelling van je televisie is.
Zou je antwoord kunnen geven op @Dennis Schreve zijn vragen?


Hallo @Dennis Schreve  heb nog geen andere HDMI geprobeerd het is een Samsung tv wel uit Duitsland hiervoor nooit problemen gehad maar nu ik op mezelf ben gaan wonen heb ik een arris tv ontvanger gekregen 

 

Mvg 


@Thomas 


Hoi @Justin6715, zou je zoals @Dennis Schreve noemt dan eens een andere HDMI kabel/poort kunnen proberen?
Heb je nog andere apparaten aangesloten op de televisie?
Wat zie je precies als je de TV aandoet zonder de ontvanger eerst opnieuw aangesloten te hebben?


Het kan verschillende oorzaken hebben. De meest waarschijnlijke lijkt mij bij jou  een HDMI splitter. Die zijn er in verschillende kwaliteiten van waardeloos tot goed. 


@Justin6715, het is inmiddels weer een paar dagen later. Heb je de oorzaak nog kunnen vinden?


Sorry ja ik heb het probleem gevonden ik heb de HDMI en internet kabel vervangen  toen was het probleem opgelost

bedankt allemaal!


Top! Mooi opgelost! 🙂 Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!