Skip to main content

Sinds de update met de nieuwe tv gids kan ik de gids niet meer openen als ik live pauzeren gebruikt heb. Voor de update kon dit wel.

Graag zo spoedig mogelijk aanpassen. Als je even wat drinken pakt, en dus live heel even pauzeert, kun je niets meer met de gids. Er volgt een melding: 'Als u verder wilt gaan wordt de live tv pauzeren buffer gewist. Wilt u verder gaan?'. Als je de gids weer wil kunnen zien, en bijv een ander programma wil opnemen (omdat je wat lang gepauzeerd hebt), moet je nu verplicht je pauzeren buffer wissen. Op die manier wordt pauzeren wel erg onaantrekkelijk.

Graag snel een oplossing

Helemaal mee eens, heel vervelend als je niet meer bij de gids kunt als je een programma op live pauzeren hebt gezet.


Dito. Hopelijk wordt dit nog weer veranderd.

Dit wordt ook veelvuldig aangekaart in het centrale topic:

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/kpn-interactieve-tv-update-het-nieuwe-menu-501234


Welkom op het forum @TheoR, zoals @PeterG aangeeft is dit al veelvuldig aangekaart. Hopelijk komt het snel weer terug dat je bij Live Pauzeren nog wel de gids kunt blijven gebruiken.


Je kunt na raadplegen van de gids natuurlijk wel weer (live) terugspoelen naar waar je was.

P.S. je kunt de gids ook via app of website tv.kpn.com raadplegen :wink:


@PeterG beetje flauw natuurlijk. In het oude menu kon ik gewoon de gids bekijken (en bijv effe een ander programma opnemen) en weer verder kijken. Maar zelfs als ik dat zou willen zie ik nu bij pauzeren niet meer hoeveel ik achter loop op live. Allen de plek op de balk ongeveer, maar de minuten die ik eerst zag zijn weg..

En de gids via app of site... Ik heb toch een tv waarop dat prima zou moeten kunnen.. dan kan ook iedereen meekijken…

 


beetje flauw natuurlijk.

Zie mijn eerste reactie. Ik vind het ook heel onhandig zo.

En zie reactie KPN moderator Jeroen.

zie ik nu bij pauzeren niet meer hoeveel ik achter loop op live .

Heel even pauzeren. Dan geeft ie aan hoeveel minuten je achter bent op live.


Oh, bijzonder. Ik zag dat volgens mij niet.

Zal het vanavond nog eens controleren.

Staat het tegenwoordig ergens anders ofzo? Meen me te herinneren dat ik voorheen rechts onder de balk minuten en seconden zag staan met een minnetje ervoor, en nu niet meer


Hoeveel minuten je achter ligt komt in een ballonnetje (vergelijkbaar met een stripverhaal) bij de witte stip.