Skip to main content

Ik heb een extra tv aangesloten en bestel daarvoor alleen een extra tv-ontvanger.

Nu krijg ik de bestelling thuis : inderdaad een tv-ontvanger , maar ook een switch en zelfs een router die ik helemaal niet nodig heb.

Wat moet ik daarmee ??  Retourneren of …… ?? 

Ha @GeraR, wat gek dit! Zomaar retourneren zou ik niet direct doen, helemaal met een router. Die krijg je doorgaans van ons in bruikleen en vragen we dan op een gegeven moment weer terug. Welke tv-ontvanger heb je gekregen? En welke router? Zou het bijvoorbeeld zo kunnen zijn dat je een V8 of V9 hebt? Deze ruilen we namelijk om voor een nieuwe model. En op het moment dat je een 4e ontvanger aanvraagt, houdt het op met de tv poortjes op de Experia Box. Wellicht dat dat de reden is dat je een switch hebt ontvangen? Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer en hier even laten weten dat je dat gedaan hebt? Dan kijk ik eens naar wat er aan de hand is.


Hallo Marcia_ ,

Mijn huidige router is de Experia Box v8.

Dus dan wissel ik hem om.  Moet de oude retour ??

 

Mvg @GeraR 


Yes, de oude mag retour. Dat kan naar onderstaande adres. Als je er even een begeleidend briefje met je klantnummer erbij doet, dan kunnen we 'm administratief ook afmelden. Ik zeg er alvast bij dat het verwerken van retouren doorgaans even duurt, het kan dus zijn dat je een herinnering krijgt. Die mag je bij voorbaat al als niet verzonden beschouwen.

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Verzenden naar een antwoordnummer is altijd gratis.