Skip to main content
Vraag

Bij opname kijken altijd eerst zwart beeld

  • June 21, 2026
  • 1 reactie
  • 45 keer bekeken

Hallo KPN,

 

van de week als geruime tijd met jullie aan de lijn gehangen ivm vastlopend beeld. Na vanalles te hebben geprobeerd niet opgelost. Inmiddels heb ik het zelf opgelost.

 

maar het andere probleem was dat wij terugkijken of opnames. Altijd 2x moeten opstarten. 
als we via tv-gif iets terug kijken of een opname. Dan krijgen we de eerste keer zwart beeld en soms wel geluid. Na het afsluiten en opnieuw opstarten van de opname of tv-gids doet het het wel.

ook als we een zender op pauze zetten en daarna weer op play drukken, loopt het vast en kunnen we alleen maar live kijken. Dus missen we alles wat er tijdens de pauze gebeurd is.

 

we hebben van de week alles in overleg met jullie gereset. Van glasvezel, modem tot tv-kastjes.

 

we willen dit nu graag echt opgelost hebben. Met name ook de kids.

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Ray001, dat klinkt inderdaad niet prettig om zo iets terug te kijken. Ik weet nog niet wat de situatie precies is, kan je er meer over vertellen?

  • Welk model tv-ontvanger heb je van ons?
  • Welk modem heb je van ons?
  • Hoe zijn beiden met elkaar aangesloten, is dat met een kabel, draadloos of anders?
  • Merk je dit bij opnames en/of terugkijken van bepaalde zenders, of kan het overal voorkomen?
  • Je zegt dat je opnieuw moet opstarten, is dat de hele tv-ontvanger, of alleen de opname?
  • Hoe had je de apparatuur die je noemt gereset, welke stappen had je daarvoor gevolgd?

Wij zien niet wat jij ziet, we weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer we met je mee kunnen denken. Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via onze website.