Skip to main content

Wij hebben deze melding nu ook.

Er is geen storing en het terug kijken van het opgenomen programma blijft deze melding geven.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hi @Diemen muziek! Zou je aan kunnen geven of het gaat om het afspelen van een specifieke opname of om alles opnames? Mocht het om een specifieke opname gaan kan je dan nog laten weten welke en op welke zender dit was? Zou je daarnaast aan kunnen geven of je deze hebt ingepland via de tv-ontvanger of iTV online? In sommige gevallen gaat er iets mis met de registratie van een opname waardoor tijdens het afspelen het bestand niet gevonden kan worden op de server. Nu weet ik dus nog niet zeker of dat hier het geval is of dat het iets heel anders is maar laten we dat uiteraard uitzoeken. 


Hi @Diemen muziek! Zou je aan kunnen geven of het gaat om het afspelen van een specifieke opname of om alles opnames? Mocht het om een specifieke opname gaan kan je dan nog laten weten welke en op welke zender dit was? Zou je daarnaast aan kunnen geven of je deze hebt ingepland via de tv-ontvanger of iTV online? In sommige gevallen gaat er iets mis met de registratie van een opname waardoor tijdens het afspelen het bestand niet gevonden kan worden op de server. Nu weet ik dus nog niet zeker of dat hier het geval is of dat het iets heel anders is maar laten we dat uiteraard uitzoeken. 


Dit betreft een specifieke opname van MTV gestart via de TV zelf. 


@Diemen muziek ik heb voor je gekeken en in de meeste gevallen moet het voldoende zijn opnieuw te proberen. Gezien dat nu niet zo is wil ik nog wat verder kijken. Ik wil er vanuit gaan dat gewoon live iTV kijken wel wil en andere opnames ook werken? Als het alleen deze opname is kan ik verder weinig doen om die opname terug te halen. Als het om meerdere opnames gaat en het probleem terug blijft komen zou ik je willen vragen dat hier te laten weten. Dan kan ik het voor je doorzetten naar de technische dienst. Als ik dat ga doen heb ik echter wel een aantal voorbeelden van je nodig. Als je drie voorbeelden hebt van een programma, het tijdstip van de opname en de zender zou je dat dan hier laten weten?


Dank. 
 

Ik ga straks even kijken.