Skip to main content

Hoi,

Sinds een paar weken bij opstarten tv en box geen geluid, afstandsbediening geeft 0 aan, zet ik alles uit en doe het opnieuw geen last van, maar zet ik alles weer uit en wacht een uur, heb ik het probleem weer. Ikheb daar nooit last van gehad, of zou het een tv probleem zijn? Sony Bravia XR-55A84L Misschien bij iemand een bekend probleem? Groetjes Robbie

Hoi @Jodelawifi 
Hoe start je op?
In de spaarstand?
Probeer het anders eens in de normale stand.
En je zegt de afstandsbediening geeft 0 aan.
Weke afstandsbediening? die van je TV of van de KPN?

Heb je er ook een geluidsinstallatie op? Een soundbar of iets dergelijks?
Hoe meer je verteld hoe beter we je kunnen helpen.


Hoi bedankt voor je reactie,

 

Start tv box op, dan tv, met afstandbediening van de KPN, zonder spaarstand. Afstandsbediening van tv gebruik ik alleen voor Netflix app etc.

Geen geluidsinstallatie, of soundbar aangesloten. Ik heb nooit iets in de instellingen veranderd, het is iets van de laatste weken, fijn weekend 


Opgelost, lag aan mijn tv, opgelost met helpdesk Sony, groetjes 


@Jodelawifi, als het een instelling was die je fout had staan in je televisie, kun je die dan hier beschrijven voor toekomstige lezers?


Hi, natuurlijk doe ik dat.

 

Ik had nog meer problemen met mijn Sony tv. Ik had een nieuw email adres Google Tv ingevoerd, oude verwijderd, en na een dag moest ik alles weer opnieuw invoeren. Op afstand heeft een Sony medewerker een bepaalde chache leeggehaald, maar dat hielp ook niet, moest wederom Google tv opnieuw installeren. Nu alles teruggezet naar fabrieksinstellingen. Ik heb van beide problemen, geluid en Google tv profiel geen problemen meer. 


Reageer