Skip to main content

Ik ben onlangs benaderd door jullie en ik ga overstappen per 26nov naar jullie voor internet en tv  nu zag ik dat ik dan een Nokia tablet krijg als welkoms kado maar ik heb hier niets over gehoord hoe zit dit? Ook wil ik graag weten of ik het plus pakket voor videoland erook bij heb zitten en zo niet hoeveel kost dit als ik dit er wel bij wilt mvg 

Mogenlijk liep de actie met de Nokia tablet nog niet op de dag dat u het abonnement heeft afgesloten. 

Op welke datum heeft u dat abonnement afgesloten? Want die datum is lijdend voor de mogelijke keuzes van het welkomstgeschenk.

En heeft u misschien een korting of gratis SuperWiFi's afgesproken? Er is maar 1 welkomstgeschenk mogenlijk. Dus of korting, of gratis SuperWiFi's of een ander welkomstgeschenk. Het is niet en en en en. 

 


Videoland kost 7.99 euro en als je recht hebt op entertainment korting, dan zou je 5 euro korting kunnen krijgen.

 

Let op! Videoland via KPN heeft nadelen ten opzichte van de normale app... Zo kan je alleen kijken via de decoder of de app interactieve tv van KPN zelf.


Hoi @Wilma van vliet, iedere nieuwe klant krijgt bij het bestellen een actiekorting maar er zal altijd een nieuwe korting om de hoek staan. Helaas kun je de kortingen niet wisselen. 

De zenderpakketten moet geen probleem zijn! Als je ook een mobiel abonnement bij ons hebt krijg je het Pluspakket gratis ( Husselvoordelen: Combineer en krijg meer!)
@Jeroen Ruiter  er verandert het een en ander met videoland waardoor dit geen probleem meer gaat zijn. Meer informatie daarover kun je in het onderstaande topic vinden.

 


Bedankt voor de reacties het is ondertussen duidelijk en geregeld allemaal groetjes