Skip to main content

In de Telfort tijd had ik twee decoders gratis en betaalde ik er voor de derde en de vierde 5 euro per decoder. Thuis hebben we een decoder minder nodig en ik wil deze opzeggen en dan bespaar ik vijf euro euro maand toch….

Maar ik zie nu dat ik na de overgang naar KPN ineens niets meer betaal (op MijnKPN) voor de decoders om de totaalprijs kloppend te krijgen. Op de factuur betaal ik er nog wel voor. Er zit ook 5 euro prijsverschil tussen beide. Opzeggen van een decoder bespaart mij nu wel of niet 5 euro?? MijnKPN en de factuur zijn dus niet gelijk!

Factuur:

Mijn KPN

 

Hallo @TjallingH, goede vraag! Ik zie inderdaad dat je korting op een tv-ontvanger krijgt, precies om bovenstaande reden. De abonnementskosten bleven gelijk na het overzetten van Telfort naar KPN. Soms op een manier zoals deze, met een extra korting op een product. In dit geval komt de korting van 5 euro te vervallen en zal je onder de streep inderdaad niet goedkoper uit zijn. Ik kan daar weinig anders van maken, ben ik bang! Wel zie ik dat je een klacht ingediend hebt: mijn collega's nemen vandaag of morgen contact met je op hierover. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen, laat je het dan weten?


Het was een aanpassing van lange adem maar ben goed op de hoogte gehouden door de dame die de klacht onder behandeling had. Dit is inderdaad een gevolg van de omzetting van Telfort naar KPN en moest ook door ICT opgelost worden want dit kon niet in het standaard systeem.

Mijn abo is nu 55 euro ipv 60 (een decoder minder dus) en omdat het zo lang duurde hebben we nu drie maanden gratis Videoland.


Het was een aanpassing van lange adem maar ben goed op de hoogte gehouden door de dame die de klacht onder behandeling had. Dit is inderdaad een gevolg van de omzetting van Telfort naar KPN en moest ook door ICT opgelost worden want dit kon niet in het standaard systeem.

Mijn abo is nu 55 euro ipv 60 (een decoder minder dus) en omdat het zo lang duurde hebben we nu drie maanden gratis Videoland.

Hi @TjallingH 

Niet dat @Marcia_  iets verkeerd schrijft. Maar als je iets met een contract wil, neem dan volgende keer contact op via de chat en maak altijd een afschrift van je transcriptie. De Noordzee (niet die forumgebruiker) is doorzichtiger dan het prijsbeleid van KPN. Dat lijkt elk uur te wijzigen en maar heel weinig medewerkers weten de juiste status van het moment. Zo lezen we hier nog vaak iets in de zin van:

  1. Bestaande klanten kunnen geen nieuw jaarcontract afsluiten en kunnen dus geen gebruik maken van de navenante kortings of aanbiedingsregelingen;
  2. Bestaande klanten kunnen een nieuw jaarcontract afsluiten en kunnen dus gebruik maken van de navenante kortings of aanbiedingsregelingen;

Probeer er maar iets over te vinden van KPN op hun webpagina’s, ik ben nooit in staat geweest om er achter te komen hoe de regels voor bestaande klanten nu in elkaar zitten.,

Wel eindeloos geleuter hierover in dit forum. 


Hoi @CorL. ,

In dit geval heeft KPN het goed opgepakt en meteen na mijn melding die ik ook gedaan heb bij de klantenservice via telefoon actie ondernomen. Het was snel duidelijk dat ik het aan het rechte eind had alleen duurde het oplossen in de systemen langer. Maar hier ben ik keurig van op de hoogte gehouden.