Skip to main content

Als ik Masterchef USA wil terugkijken dan moet ik eerst meer dan 14 min een spelletjes programma afkijken. Ik kan niet doorspoelen. Dit is hoogst irritant.

Tja, dan is dat programma uitgelopen. Daar is helaas niets aan te doen.


Hallo @Cindy2502,

Probeer je vooruit te spoelen met het toetsje rechts naast OK?

Dan ga je steeds een seconde of 30 vooruit...de "grote"  vooruitspoelknop werkt volgens mij niet (altijd)...tis even klikken, maar ja. 15 minuten is wel veel, maar daar kan KPN niks aan doen inderdaad.

R


Hallo @Cindy2502,

Probeer je vooruit te spoelen met het toetsje rechts naast OK?

Dan ga je steeds een seconde of 30 vooruit...de "grote"  vooruitspoelknop werkt volgens mij niet (altijd)...tis even klikken, maar ja. 15 minuten is wel veel, maar daar kan KPN niks aan doen inderdaad.

R

Ik krijg een melding dat er voor dit programma niet vooruit te spoelen is.


O wacht even, dat wordt uitgezonden op Net 5?

Nee, bij commerciële zenders kan je niet doorspoelen, ze willen nl dat je de reclames te zien krijgt...soms, is mijn ervaring, kan je aan het begin nog wel een stukje spoelen...maar 15 minuten gaat niet lukken…

Wat nog wel kan is opnemen, maar daar moet je een abonnement voor nemen. Is bij twee ontvangers wel gratis trouwens.

 


O wacht even, dat wordt uitgezonden op Net 5?

Nee, bij commerciële zenders kan je niet doorspoelen, ze willen nl dat je de reclames te zien krijgt...soms, is mijn ervaring, kan je aan het begin nog wel een stukje spoelen...maar 15 minuten gaat niet lukken…

Wat nog wel kan is opnemen, maar daar moet je een abonnement voor nemen. Is bij twee ontvangers wel gratis trouwens.

 

Ik begrijp dat ze willen dat je reclame gaat kijken, maar er zit gewoon een programma aansluitend voor, zonder reclame. Wie stelt die tijden in? Ik krijg het idee dat het verkeerd ingesteld staat als je een heel kwartier verplicht wordt om naar of reclame of een programma ervoor te kijken.


Het is standaard zo ingesteld dat je niet kunt doorspoelen bij commerciële zenders...ik vermoed dat er hier iets in de gids misgegaan is...ze houden altijd een marge voor en na een programma aan, maar 15 minuten is wel heel veel inderdaad.


Het is standaard zo ingesteld dat je niet kunt doorspoelen bij commerciële zenders...ik vermoed dat er hier iets in de gids misgegaan is...ze houden altijd een marge voor en na een programma aan, maar 15 minuten is wel heel veel inderdaad.

En dat is nou precies waar het misgaat.


Het is standaard zo ingesteld dat je niet kunt doorspoelen bij commerciële zenders...ik vermoed dat er hier iets in de gids misgegaan is...ze houden altijd een marge voor en na een programma aan, maar 15 minuten is wel heel veel inderdaad.

En dat is nou precies waar het misgaat.

En waar kan ik deze klacht/ storing melden dan?  Ik meende dat dat hier kon.


Het is standaard zo ingesteld dat je niet kunt doorspoelen bij commerciële zenders...ik vermoed dat er hier iets in de gids misgegaan is...ze houden altijd een marge voor en na een programma aan, maar 15 minuten is wel heel veel inderdaad.

En dat is nou precies waar het misgaat.

En waar kan ik deze klacht/ storing melden dan?  Ik meende dat dat hier kon.

Ik heb er weer een trouwens. Probeer Orde in je huis terug te kijken en het programma ervoor is nu ook al meer dan 13 min aan het afspelen zonder dat je door kan spoelen. Ik kijk zo niet graag afleveringen terug en volgens mij is het verkeerd geprogrammeerd in de gids.


Het is standaard zo ingesteld dat je niet kunt doorspoelen bij commerciële zenders...ik vermoed dat er hier iets in de gids misgegaan is...ze houden altijd een marge voor en na een programma aan, maar 15 minuten is wel heel veel inderdaad.

En dat is nou precies waar het misgaat.

En waar kan ik deze klacht/ storing melden dan?  Ik meende dat dat hier kon.

Ik heb er weer een trouwens. Probeer Orde in je huis terug te kijken en het programma ervoor is nu ook al meer dan 13 min aan het afspelen zonder dat je door kan spoelen. Ik kijk zo niet graag afleveringen terug en volgens mij is het verkeerd geprogrammeerd in de gids.

Ikzit nu al 20 min naar een ander programma te kijken. En volgens mij zijn er meerdere meldingen hier met dezelfde problemen.


KPN kan hier niet zoveel aan doen. KPN krijgt de programmering van de zenders en zet die gewoon rechtstreeks door. Het gaat fout bij de zenders zelf.