Skip to main content
Beantwoord

Bij wisselen van zender vertraging bij het verschijnen van beeld

• February 25, 2025
  • 9 reacties
  • 176 keer bekeken

Bij het switchen of opstarten van de TV, is de wisseling naar zenders erg traag, duurt enige seconden voor er beeld komt van de zender die ik wens te bekijken.

Beste antwoord door Remco van KPN

Het gaat dan specifiek om de verbinding tussen het modem van KPN en de tv-ontvanger FCee. Ik zou anders eens op deze pagina kijken voor een probleemoplosser.

Werkt dat niet dan zou ik even contact zoeken met de klantenservice. Dat kan gemakkelijk via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt en de helpen mijn collega's je stap voor stap verder!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • February 28, 2025

Hoi FCee welkom op de KPN Community. Wat vervelend zeg! Welk model ontvanger van KPN heb je in gebruik? Kijk anders eens op onze kennisbank voor meer informatie: https://community.kpn.com/knowledge-base ,

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 28, 2025

vierkant zwart kastje van KPN, sagemcom, artikelnummer 849054

DIW 7022 staat er ook nog op de stikker

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoe is dit kastje aangesloten op het modem van KPN? Bekabeld of op een andere wijze? Enige vertraging is te verwachten door de aard van de techniek maar het gaat dus om enkele seconden?

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 3, 2025

Is aangesloten door monteur, neem aan op de goede wijze, vertraging duurt 6 seconden: tv aanzetten dan krijg ik het raster beeld, zappen van een net naar een ander net duurt 6 seconden. Heb dan alleen zwart beeld.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Zes seconden is wel heel extreem FCee. Is dat draadloos of bekabeld dan? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 5, 2025

KPN TV Kastje is dmv HDMI aangesloten op de tv, 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 6, 2025

Het gaat dan specifiek om de verbinding tussen het modem van KPN en de tv-ontvanger FCee. Ik zou anders eens op deze pagina kijken voor een probleemoplosser.

Werkt dat niet dan zou ik even contact zoeken met de klantenservice. Dat kan gemakkelijk via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt en de helpen mijn collega's je stap voor stap verder!

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 6, 2025

Via probleemoplosser modem opnieuw opgestart, wisselen van zender is nu sneller.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dat is goed om te horen FCee!Â