Skip to main content

10 September j.l. is alles door een kpn monteur op mijn nw adres aangesloten

Ik wil nu al 2 weken fox sport bestellen maar dit gaat niet omdat de kpn mijn oude adres nog niet heeft over gezet naar mijn nieuwe adres

Kom niet verder dan de klanten service en die vertellen dat gaat naar de back office en die is voor ons niet te bereiken

Wie weet een oplossing ?

Bij voorbaat dank

Rob

@Plumpie51 Welkom op het forum. 

Wat irritant dat het niet lukt om Fox Sports te bestellen! Ik kijk graag even voor je hoe dit zit en waar dit mis gaat. Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en zou je het kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en op onderzoek uit! 


Ik heb jou net iets gestuurd , heb jij dat ontvangen ?


Profiel. Ingevuld en het oude adres wat nog steeds niet is omgezet is ********

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


@Plumpie51 Bedankt voor het invullen van je forumprofiel. Ik zie inderdaad dat er in deze situatie iets mis gaat, ik heb dan ook een bericht doorgezet om dit te herstellen. Ik moet hiervoor de reactie van mijn collega's afwachten. Zodra ik meer informatie heb dan zal ik dit hier delen! 


Rutger in ieder geval vast bedankt voor de moeite en zijn mijn gegevens nu voor een ieder te zien ?

Fijn weekend

Rob


@Plumpie51 De gegevens die in je forumprofiel ingevuld zijn, zijn alleen zichtbaar voor de KPN moderators. De gegevens die je openbaar in je vorige reactie had gedeeld heb ik weggehaald uit je reactie! Het weekend zit er ondertussen alweer bijna op, maar ook nog een fijn weekend gewenst! 


Rutger nogmaals bedankt en dat op de zondag

Ik hoop dat het nu wel snel opgelost gaat worden

Moet volgens mij toch geen giga klus zijn om een adres om te zetten ?

Ben inmiddels nu over 1 maand heen

Nogmaals bedankt


Beste Rutger

Sinds vanmiddag staat alles op het goede adres en heb nu ook Fox sport na ruim 31 dagen kunnen bestellen

Nogmaals hartelijk dank want ook jou bijdrage zal geholpen hebben om het nu dan toch voor elkaar te hebben

Met vriendelijke groet

Rob


Ik ben nog een klein beetje te optimistisch geweest ,want ik heb vanmiddag op de van de Madeweg bij de KPN zelf Fox bestelt en deze meneer vertelde mij dat het wel een 15 min . zou kunnen duren voordat het zichtbaar was. Kom net thuis en inmiddels 3 uur verder en geen Fox te zien op tv

Wat gaat er nu weer mis ???????

 


Ik baal als een stekker van de hele KPN

Dinsdagmidag 13 Okt fox sport besteld en drie uur later nog geen fox sport

Klantenservice twee maal mme gechat en twee maal aangezet , zegt men

Nu woensdag ochtend bijna 10 uur en nog steeds geen fox sport

Hoe komt het nu dat de mensen overstappen naar Vodafone -Ziggo ?

 


@Plumpie51 Ik kan mij voorstellen dat je hier heel erg van baalt, ik baal hier ook van! Ik zie inderdaad de bestellingen terugkomen en ook dat de bestelling niet goed doorloopt. 

Wat we zouden kunnen proberen is om de tv ontvanger even van de stroom te onderbreken en daarna opnieuw van stroom te voorzien. Mocht dit het probleem niet oplossen heb ik alvast een bericht doorgezet naar mijn collega's, zij gaan hier mee aan de slag. 

Zodra ik meer informatie heb zal ik dit hier wederom delen! 


Beste Rutger bedankt alweer voor jou reactie

ik ben nu al van af gistermiddag bezig om fox sport te krijgen

Gister avond heeft klantenservice ook weer gekeken en 2x geannuleerd en gelijk weer besteld

vanochtend weer precies het zelfde ook weer kontakt gehad en weer geannuleerd en met mijn toestemming weer aangemeld en een bevestiging via de mail

Maar ook nu nog steelsgewijs fox sport 

Ik heb al diverse malen de stekker eruit gehad en dan weer allesopnieuw inladen , maar zonder resultaat 

Met vriendelijke groet

Rob


Goedemorgen Rutger,

Net weer contact gehad met de klantenservice en deze medewerker vertelde mij waar het probleem zit.Er zit een storing op het moment dat er een nieuwe pakket toegevoegd wordt

Het betreft niet alle orders werd mij ook nog vertelt

Dus ik moet nu maar weer wachten en hopen dat dit snel gevonden en opgelost gaat worden

Met vriendelijke groet 

Rob


Hallo Rutger,

De wonderen zijn de wereld nog niet uit 

Vanaf 14.00 uur heb ik Fox Sport in mijn pakket

nogmaals bedankt voortouw reacties en acties 


@Plumpie51 Wat mijn collega’s van de klantenservice aangeven klopt inderdaad! 

Ik zag het contact terugkomen. En zoals je kunt lezen in mijn reactie van 14 oktober heb ik toen al een bericht doorgezet naar mijn collega's om te zorgen dat het probleem zo snel mogelijk opgelost wordt. 

Ik zal de order ook zelf in de gaten houden, zodra er meer informatie bekend is zal ik dit hier delen. Het is dus niet nodig om telefonisch contact te zoeken.