Skip to main content

Net Bitdefender geactiveerd, Oostenrijk gekozen, vanaf dat moment gaat de box op slot. 

 

Al service desk gebeld maar das tegen een muur praten. App is voor geselecteerd door kon om te installeren, jaar abonnement op bit defender genomen, nu blijkt dat het geblokkeerd wordt door kon. Iemand een oplossing hiervoor?

 

Wieger

Op welk apparaat heb jij Bitdefender geactiveerd?

Als dat op de TV+ Box is of op jouw router dan is het logisch dat de TV+ Box niet meer werkt. Met zo'n Bitdefender VPN verbinding staat de TV+ Box immers niet meer in jouw thuisnetwerk en dat is een vereiste.


Euh waarom wil je bitdefender op je STB?

Dit kan je alleen maar met een smart tv via de browser doen.

Maar waarom zou je dit willen?

mvg


Ik vermoed dat je bitvpn ( optioneel onderdeel) heb aangezet, met als land oostenrijk?


Ik vermoed dat je bitvpn ( optioneel onderdeel) heb aangezet, met als land oostenrijk?

Klopt inderdaad.


Als je de VPN Cliënt Pro gebruikt dan kan je instellen welke apps via de VPN verbinding communiceren en welke niet.

Dan kan je dus instellen dat de app om formule 1 te kijken via de VPN loopt terwijl alle andere apps gewoon rechtstreeks naar buiten gaan.

Ik kunt met VPN Cliënt Pro niet de VPN servers van Bitdefender gebruiken. Dan zal je naar een andere VPN provider moeten gaan die een VPN protocol gebruikt dat door VPN cliënt Pro ondersteund wordt zoals bijvoorbeeld OpenVPN of Wireguard.

 

Je kunt natuurlijk ook voor €51,99 een jaarabonnement op F1TV Pro nemen.


Is het niet zo eenvoudig als nederland als land gebruiken?


Is het niet zo eenvoudig als nederland als land gebruiken?

Je kunt op een TV+ Box helemaal geen VPN verbinding gebruiken naar een VPN server buiten het thuisnetwerk als alle toepassingen via die VPN gaan communiceren. Je zult er echt voor moeten zorgen dat de VPN verbinding alleen gebruikt wordt door de specifieke apps die die VPN nodig hebben en niet door TV+.


Dus een factory reset om die vpn om zeep te helpen?


Dus een factory reset om die vpn om zeep te helpen?

Dat is niet nodig, gewoon de Bitdefender VPN app verwijderen.


Dus een factory reset om die vpn om zeep te helpen?

Ja, box is volledig geblokkeerd, je kan nergens meer bij, je kan hem dus ook niet meer uitzetten.


Dus een factory reset om die vpn om zeep te helpen?

Ja, box is volledig geblokkeerd, je kan nergens meer bij, je kan hem dus ook niet meer uitzetten.

Met de "pinnetjes methode" moet je die TV+ Box toch wel een factory reset kunnen geven?! Het factory reset gaatje zit naast de netwerkpoort.


Dus een factory reset om die vpn om zeep te helpen?

Ja, box is volledig geblokkeerd, je kan nergens meer bij, je kan hem dus ook niet meer uitzetten.

Met de "pinnetjes methode" moet je die TV+ Box toch wel een factory reset kunnen geven?! Het factory reset gaatje zit naast de netwerkpoort.

Klopt dat heb ik ook gedaan.