Skip to main content

De glasvezel ligt hier tegen het appartementen complex aan, alleen ziet het naar uit dat ik eerst nog op vdsl aangesloten ga worden.
 

Is de bitrate van de eerste 10

tv kanalen op de kpn tv+ box ook 14.2 mbps op vdsl?

Zo ja, zijn de opgenomen programma’s en terugkijken van de eerste 10 kanalen ook in 14.2 mbps of zijn deze van lagere 7.2 mbps kwaliteit?

 

Is de bitrate van de eerste 10 tv kanalen op de kpn tv+ box ook 14.2 mbps op vdsl?

Ja, die zijn ook 14,2Mbps mits jouw VDSL aansluiting minimaal 45Mbps is en dat zal hij vast wel halen.

 

Zo ja, zijn de opgenomen programma’s en terugkijken van de eerste 10 kanalen ook in 14.2 mbps of zijn deze van lagere 7.2 mbps kwaliteit?

Helaas zijn de opnames nog in de lagere kwaliteit.


@wjb bedankt voor de verduidelijking. Is er wel een aanvraag / wenslijst of de opnames ook in hogere kwaliteit aangevraagd kunnen worden of is er wellicht al gecommuniceerd of dit wel of niet uitgevoerd gaat worden?


Zie punt 2 van de feature requests TV+.


@wjb is die minimale snelheid recent gewijzigd? Hier zie ik dat de minimale snelheid 45 moet zijn. Of zie ik dat verkeerd?


@wjb is die minimale snelheid recent gewijzigd? Hier zie ik dat de minimale snelheid 45 moet zijn. Of zie ik dat verkeerd?

My bad, het is inderdaad geen 28Mbps maar 45Mbps. Ik heb het aangepast.