Skip to main content

Nieuwe contract afgesloten op 23 november 2018 tijdens Black friday. Na diverse telefonische contacten n 2019 zou ik een financieel vergoeding krijgen van de Black friday 2018 actie dualshock. Dit is in een telefoon gesprek toegezegd, omdat de dualshock niet meer uitgeleverd kon worden. Helaas tot op heden geen financiële vergoeding gehad. Blijk in de logs van KPN ook niets van terug te vinden te zijn. Hoe nu verder, ik had toch beter verwacht van KPN. 

Hoi @Wilde . Welkom op het forum.

Wat jammer dat deze situatie is ontstaan. Ik zie dat je je gegevens hebt ingevuld en heb in de logs gekeken. Er is nergens iets terug te vinden over deze afspraak. Er is ook flink wat tijd verstreken en ik kan je hier geen vergoeding voor geven. Excuses daarvoor. 


Ik betreur dit enorm. Ik heb afgelopen jaar regelmatig gevraagd wat de status was van het leveren van dualshock, maar ik moest geduld hebben. Voor het afsluiten van mijn huidige contact is mij beloofd dat ik de financiële vergoeding zou krijgen van 40 euro. In eerste instantie verwachte ik het op de factuur van december, maar omdat het kort daarvoor was besproken, kon het ook op die januari. 

 


Er is geen notitie gemaakt over een dual shock of een vergoeding. En de actie is een jaar geleden al afgelopen. Ik kan hier niks in betekenen.

Excuus.


Ik heb duidelijkheid, mensen.

 @Wesley0104, @Excellent,  @Martijn19, controller gaat hem niet meer worden. Een vergoeding hiervoor is ingevoerd en wordt op jullie komende factuur verwerkt.

 @franck, de code staat in de e-mail waarbij je de originele bevestiging van de bestelling hebt gekregen. Echter is deze code op dit moment niet meer te gebruiken. Ik zie wel in de geschiedenis terug dat je hier vaker contact over hebt gehad in de veronderstelling dat de code niet gestuurd is en dat wij op dat moment ook gemist hebben dat de code al in de mail stond. Daarom kan ik voor jou ook een vergoeding invoeren voor de waarde van de controller (€55). Dit wordt op je komende factuur verwerkt. Een voucher voor PS Plus/Now is helaas niet meer te regelen.


Helaas lees ik dit nu, maar ben ik al die tijd gewoon door KPN aan het lijntje gehouden. Er werd mij vertelt dat de controller wel zou komen. Nu na een jaar word er niets meer gedaan, terwijl anders is voor gehouden. Nu moet ik bewijzen dat er contact is geweest tussen KPN en klant terwijl ik als klant gewoon recht heb op de controller. (of eventuele financiele compendatie die ook telefonisch is toegezegd bij het afsluiten van de verlenging)

 

Admin: bericht in ander topic samengevoegd met je eigen topic


Na hier intern besproken zijn we er overeens dat tijdens het verlengen op 27 december 2019 er een toezegging door de mannelijke persoon is gedaan van de extra korting op het abonnement en een teruggave van 40 euro voor de niet ontvangen controller. Was hier erg tevreden over. Ga er dan ook vanuit dat deze mondelinge toegezegd ook gehandhaafd blijft. 


Ik kan helaas geen vergoeding doen voor een actie die een jaar geleden is afgelopen, @Wilde . 

Mijn collega heeft destijds verlengd met 6 maanden 20 euro korting. Hiervan sturen wij een overzicht en dat is wat er genoteerd is. Er wordt niet gesproken over vergoeding van een controller. 

 


Ik snap dat je bij de stelling blijft, maar er is echt duidelijk over de vergoeding gesproken. Ik heb nooit zelf om een vergoeding gevraagd. Wel had ik tijdens het gesprek de vraag gesteld wat er met de klanten gebeurd die geen controller hebben ontvangen. Antwoord was dat er een vergoeding van 40 euro gegeven word. Dit kwam boven de extra 6mnd korting. Ik heb daarna nog specifiek gevraagd of ik de beide kortingen kreeg. Ook omdat op 26/11 tijdens BF2019 ik geïnformeerd heb of ik als kpn klant ook gebruik kon maken van de Black friday tv actie. Dat kon toen niet. Kreeg toen alleen een 4 mnd korting aangeboden. Toen dus op 27/12 deze twee voordelen werden aangeboden, was ik erg tevreden. Dat gevoel is nu weg, omdat kpn niet zijn belofte nakomt. Ik vind het ook betreurenswaardig dat kpn zijn gespreken wel opneemt maar niet volledig archiefeerd.

Ik verwacht gewoon nog de vergoeding, waarvan ik vind dat ik er recht op heb, omdat het telefonisch is toegezegd. 


Die vergoeding is er geweest in de vorm van 6 maanden korting. Bij iedereen die naast de controller greep ivm voorraad.

Erwin schreef:
Mijn collega heeft destijds verlengd met 6 maanden 20 euro korting

Dat is meer dan die controller kost. Het dubbele zelfs. Hier had je dus allang TWEE van die controllers voor kunnen kopen.


Die vergoeding is er geweest in de vorm van 6 maanden korting. Bij iedereen die naast de controller greep ivm voorraad.

Erwin schreef:
Mijn collega heeft destijds verlengd met 6 maanden 20 euro korting

Dat is meer dan die controller kost. Het dubbele zelfs. Hier had je dus allang TWEE van die controllers voor kunnen kopen.

Hallo, 

Uiteraard was ik al erg tevreden met de 6 mnd korting van 20 euro. Wat mij ook verbaasde omdat tijdens het vorige telefoon gesprek van een maand daarvoor het 4 mnd was met minder korting. 

Had ik toen accoord gegeven was ik een stuk duurder uit geweest. Blijf me ook verbazen dat er meerdere mogelijkheden van abonnement prijzen zijn. Ik vind dat iedereen gelijk behandeld dient te worden, maar dat is dus blijkbaar niet zo bij kpn. 

Overigens wil ik benadrukken dat ik niet om extra korting heb gevraagd, maar dat het tijdens de telefoon gesprekken aangeboden werd door kpn. 

Echter gaat het mij om het principe dat er een uitspraak door kpn is gedaan van een vergoeding voor de niet ontvangen controller boven op de korting van de 6 mnd. 


Ik val in herhaling. Het spijt me dat ik hier niks in kan betekenen. Mocht je andere vragen hebben, stel ze gerust. Wie weet kan ik je ergens anders mee helpen.