Skip to main content

Goedemiddag 

wij hebben via de chat en zowel telefonische contact gehad met jullie en op 28 november 2019 toen werd gezegd omdat wij al jaren klant waren een nieuw contract konden krijgen plus de nieuwe tv van samsung maar tot op heden nog niks gehoord wij hebben uiteraard alles op papier zijn plus de gehele chat hoe kunnen wij die aan jullie laten tonen en tot een passende oplossing komen 

 

met vriendelijke groet gerrie 

Heb je een orderbevestiging ontvangen waar dat allemaal op staat?


Zie hier:
https://forum.kpn.com/internet-9/waar-blijft-mijn-blackfriday-tv-487177?postid=887543


Goedemiddag 

wij hebben via de chat en zowel telefonische contact gehad met jullie en op 28 november 2019 toen werd gezegd omdat wij al jaren klant waren een nieuw contract konden krijgen plus de nieuwe tv van samsung maar tot op heden nog niks gehoord wij hebben uiteraard alles op papier zijn plus de gehele chat hoe kunnen wij die aan jullie laten tonen en tot een passende oplossing komen 

 

met vriendelijke groet gerrie 

I km heb nu en email van kpn dat me tv onder weg is en bij post nl  morgen  dus jullie  kun ook binnen deze dagen jullie tv verwacht 


@Imada Waarschijnlijk heb je de tv ondertussen ontvangen en heb je hem al in gebruik. Hoe bevalt de tv? Bedankt voor het delen! 


@Imada Waarschijnlijk heb je de tv ondertussen ontvangen en heb je hem al in gebruik. Hoe bevalt de tv? Bedankt voor het delen! 

Jes ik heb hem


Jessica ik heb me Samsung tv 


@gerrie1948 We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je de tv on goede orde hebt ontvangen. Mochten we nu of in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden. :smiley:


Reageer