Skip to main content

Mijn experia box v10a knippert steeds het blauw power/dsl lichtje iedere keer als ik mijn tv ontvanger aanzet.

Sinds ik superwifi ontvangers heb doet hij dit. Wat is dit?

Hallo @Pete-bone ,

Dit komt door de firmware update.

In het verleden was de interne wifi van de Experia Box v10A bij gebruik van superwifi uit.

Het blauwe lampje in de WPS knop aan de zijkant van de Experia Box v10A geeft een goed functionerend wifi signaal aan.

meer info zie: 

Groet Bart


Hoi @Pete-bone. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat @Bart_2020 al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! Is jouw vraag hiermee beantwoord? Als je toch nog vragen hebt, dan horen we het graag!


Hoi Vikash, ik bedoel het lichtje aan de voorkant van de modem. Die brand groen als de tv ontvanger al aan staat maar begint soms plots blauw te knipperen en dat is ook als ik de tv ontvanger aanzet, dan knippert hij eerst een hele tijd blauw. 


Hallo @Pete-bone ,

Een raar verschijnsel. Het lampje aan de voorkant heeft als opschrift “DSL / Internet”.

Het is blauw tijdens het opstarten van DSL, bij glasvezel niet blauw.

Jij bent niet de eerste die dit verschijnsel opmerkt. Het heeft waarschijnlijk te maken met de firmware update van de Experia Box v10A. Welke versie heb jij?

Groet Bart


Dat is inderdaad bijzonder, dat was mij zelf nog niet opgevallen. Op deze pagina vindt je een overzicht van alle lampjes en knopjes op de Experia Box v10A.


Dank je voor je reactie en info Vikash en Bart!