Skip to main content

Ik heb het zelfde probleem met blauw lampje. Ik heb hem moeten ressete dat wat ik heb gedaan met rood en blauw knopje. Nou doet het geluid het met 7 en 9 in te duwen maar verder niks meer. Ik krijg een nieuwe afstand bediening maar denk niet dat het dat is. Heb er 2 kasje en met de afstand bediening van de slaap kamer het zelfde gedaan en ook deze afstand bediening blijft nou knipperen. Ik denk dat het aan het tv kasje box ligt . Die andere afstand bediening werkt gewoon op de slaap kamer.

Tevens op de telefoon app van kpn werkt ook het geluid niet. De rest wel. Denk toch eerder dat het kasje kapot is


Ik heb het gevonden. Via de telefoon afstand bediening geluidinstelling opvragen. Daarna Bluetooth gaan laten zoeken  die aan klikken krijg je kan niet konekten waarop je rood en blauw indrukt nog eens conecten en doet het weer alles. Behalve het geluid. Daar moet je dan weet naar menu afstandbediening en tv op keuze pakken en dan doet het weer alles…

Goed hé zelf gevonden na 2.5 uur maar alles doet weer


Welkom op de community @Christiaan64, dat was een avontuur om de afstandsbediening om de afstandsbediening aan de praat te krijgen! Gelukkig is het gelukt! 

Ik weet niet welk type tv-ontvanger je hebt, voor de verschillende modellen hebben we artikelen in onze Kennisbank:

 


Reageer