Skip to main content

Ik heb sinds kort een blauwe goed op mijn LG televisie. Met kastje van Kpn : vip2952 v2

 

Kan het aan een update liggen? Het is sinds kort pas dat er ineens een blauwe gloed op mijn televisie zit.

 

Andere hdmi poort al uitgeprobeerd en ook een andere hdmi kabel geprobeerd, beeld blijft blauw. 

 

TV kastje en televisie zelf gereset,ook geen resultaat bij gehad.

 

Zou het aan de firmware kunnen liggen Kpn!!? 

Hallo @Jonatanus19873 het is zeer onwaarschijnlijk dat dit door de tv-decoder veroorzaakt wordt, anders waren er al meer klachten over geweest.

Heb je al geïnformeerd bij de klantenservice van LG of je leverancier?

Succes.

 


@Jonatanus19873 heb je de tv ontvanger eens op een andere TV toestel (mocht je die hebben) geprobeerd?


Ik had namelijk gelezen dat na een update van Kpn het scherm een blauwe gloed gaf bij iemand.

 

Ik heb zelf 0 verstand hiervan, vandaar dat ik het maar in een topic gooi. 

 

Ik zal morgen eens mijn tv aansluiten op een andere televisie. 


@Jonatanus19873  Druk op de menu knop van de afstandsbediening en klik aan de linkerkant op instellingen en  klik dan op de tegel TV menu dan zie je Tv menu kleuren en kies dan eens voor donker en dan onderaan bewaar en sluit, ik verwacht dat de blauwe goed dan verdwenen is


@Jonatanus19873  Druk op de menu knop van de afstandsbediening en klik aan de linkerkant op instellingen en  klik dan op de tegel TV menu dan zie je Tv menu kleuren en kies dan eens voor donker en dan onderaan bewaar en sluit, ik verwacht dat de blauwe goed dan verdwenen is

@jimny 

Jaaa de blauwe gloed en de kleuren zijn al veel Meer verbeterd! Harstikke bedankt voor uw tip super ! 


@Jonatanus19873  Druk op de menu knop van de afstandsbediening en klik aan de linkerkant op instellingen en  klik dan op de tegel TV menu dan zie je Tv menu kleuren en kies dan eens voor donker en dan onderaan bewaar en sluit, ik verwacht dat de blauwe goed dan verdwenen is

@jimny

Jaaa de blauwe gloed en de kleuren zijn al veel Meer verbeterd! Harstikke bedankt voor uw tip super ! 

Mooi zo en fijn om te lezen, het viel mij zelf op dat ik het op donker had gezet dat het blauwe de overhand niet meer kreeg en graag gedaan