Skip to main content

Goedenavond , ook ik zou graag een compliment maken aan degene die mij dit weekend telefonisch heeft geholpen. Na een uiterst teleurstellende maand waarin ik uren aan de lijn gezeten heb en 2 monteurs over de vloer gehad heb zonder oplossing was het laatste telefonisch contact zoals het zou moeten zijn: luisterend invoelend en samen zoeken naar een oplossing. Er is ook direct een monteur ingepland voor vanmiddag. Ook deze monteur (S) verdient een groot compliment! Geduldig efficiënt en ter zake kundig is hersteld wat zijn collega s niet gedaan hadden . Een zeer prettige persoonlijkheid die zelf ook als doel had een goed werkend systeem! Deze 2 collega’s hebben mijn vertrouwen in KPN hersteld en verdienen een groot compliment! Ik hoop dat u hen dit kan laten weten! Met vriendelijke groet…

Hoi @GilbertN . Wat fijn dat je de moeite hebt genomen om deze lofzang op het forum te zetten. Dat doet ons allemaal goed.

Als je wilt dat ik de collega's persoonlijk een bedankje stuur heb ik je gegevens nodig. Kun je in dat geval je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? 


Ik heb mijn profiel ingevuld


Dankjewel. Ik heb beide collega's gemaild en ik weet wel zeker dat ze dit kunnen waarderen.


Goedenavond , ook ik zou graag een compliment maken aan degene die mij dit weekend telefonisch heeft geholpen. Na een uiterst teleurstellende maand waarin ik uren aan de lijn gezeten heb en 2 monteurs over de vloer gehad heb zonder oplossing was het laatste telefonisch contact zoals het zou moeten zijn: luisterend invoelend en samen zoeken naar een oplossing. Er is ook direct een monteur ingepland voor vanmiddag. Ook deze monteur (S) verdient een groot compliment! Geduldig efficiënt en ter zake kundig is hersteld wat zijn collega s niet gedaan hadden . Een zeer prettige persoonlijkheid die zelf ook als doel had een goed werkend systeem! Deze 2 collega’s hebben mijn vertrouwen in KPN hersteld en verdienen een groot compliment! Ik hoop dat u hen dit kan laten weten! Met vriendelijke groet…

Gilbert,

Je bericht wordt lijkt het gelezen als een compliment aan KPN. Dat is het juist niet. Je complimenteerd 3 medewerkers er mee dat ze dat hebben gedaan wat een klant verwacht. Goed dat je het doet, maar het zou niet nodig moeten zijn. 

Ik begrijp dus dat je aan de telefoon door een mens te woord bent gestaan. Bij KPN schijnt nog steeds het idee te leven dat een telefoonbeantwoorder over intelligentie kan beschikken. Jammer dan, een onderdeel van intelligentie is emotie. Natuurlijk willen degene die het verkopen vertellen dat je dat ook in AI kan inbouwen net als in het boek (en film) van Asimov “I robot”, maar dat is fictie. 

 


Mijn moeder zegt altijd: als je niets aardigs te zeggen hebt, zeg dan niets. En die vlieger gaat heus niet altijd op, maar ik vind het heel jammer dat jij zelfs topics waarin iemand de moeite neemt om ons te bedanken, om weet te buigen naar kritiek. Dit levert niemand iets op, @CorL.


Mijn moeder zegt altijd: als je niets aardigs te zeggen hebt, zeg dan niets. En die vlieger gaat heus niet altijd op, maar ik vind het heel jammer dat jij zelfs topics waarin iemand de moeite neemt om ons te bedanken, om weet te buigen naar kritiek. Dit levert niemand iets op, @CorL.

En ik hoopte zo dat het juist wel iets op zou leveren voor KPN. De KPN directie schrijft steeds dat ze in de forums zitten na te pluizen om te zien wat ze kunnen verbeteren. 

Dit schreef ik “Je complimenteerd 3 medewerkers er mee dat ze dat hebben gedaan wat een klant verwacht. Goed dat je het doet”. 

 


Dan heb ik je verkeerd begrepen. Ik snap de intentie, maar het komt wel een beetje ongelukkig over op deze manier:sweat_smile: