Skip to main content

Blij met service van KPN

  • January 29, 2020
  • 1 reactie
  • 20 keer bekeken

Ik had (gelukkig verleden tijd) problemen met de ontvangst van de TV. Diverse monteurs zijn langs geweest en steeds een nog slimmere monteur. Allemaal aardige mensen die op Nijntjes niveau uitleg gaven. Uiteindelijk de straat open gebroken en een nieuwe ‘ader’ aangesloten. Intussen werd er uitstekend gecommuniceerd via de mail, whatsapp en telefonisch.

Ik wist niet dat KPN zo van zijn klanten hield.

Allen van harte bedankt.

oh ja zonder de anderen te kort te willen doen.. Frank Arkens HELEMAAL een TOPPER

Theo Lammerts

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Lts. Welkom op het KPN Forum! Wat fijn dat de ontvangstproblemen verleden tijd zijn en dat je hier een berichtje achter laat. Dat doet ons zeker goed! Als je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebt, dan horen we dat graag van je!