Skip to main content
Beantwoord

blijf last houden van foutdcode STB-wg-14

  • January 22, 2021
  • 1 reactie
  • 95 keer bekeken

Ik kan geen pakketten aan of uit zetten en de mensen van de helpdes lukt het blijkbaar ook niet , zit nu al tijd te wachten op iemand van backoffice , ben er wel langzaam klaar mee .

 

Beste antwoord door Lisa

Aan de hand van je gegevens kon ik meteen even meekijken. Ik zie dat je inmiddels gebeld bent en zie dat er aan gewerkt wordt @gcoenders
Als het goed is kun je wel gebruik maken van de zenderpakketten waar het om gaat, toch? Ik zie namelijk zowel het ESPN pakket, Pluspakket als Duitspakket (allen gratis) aanstaan. 

Laat het maar weten als ik in deze kwestie nog iets voor je kan betekenen. 

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • Antwoord
  • January 28, 2021

Aan de hand van je gegevens kon ik meteen even meekijken. Ik zie dat je inmiddels gebeld bent en zie dat er aan gewerkt wordt @gcoenders
Als het goed is kun je wel gebruik maken van de zenderpakketten waar het om gaat, toch? Ik zie namelijk zowel het ESPN pakket, Pluspakket als Duitspakket (allen gratis) aanstaan. 

Laat het maar weten als ik in deze kwestie nog iets voor je kan betekenen.