Skip to main content

Heb de bovenstaande stappen allemaal gedaan en nog blijf ik de foutmelding terugkomen.

alleen zou ik nu een week moeten wachten op het samen met iemand van kpn de kunnen doorlopen.

want ben door de weeks pas na 18:00 thuis..

is er geen andere mogelijkheid?

want kpn verwacht de oude ontvangers terug 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @hudeck, vervelend dat je last hebt van deze foutcode. Deze is, als de standaarddingen zijn geprobeerd (herstart, reset enz) ook helaas niet op afstand op te lossen. De enige oplossing is dan om de ontvanger om te wisselen. Ik zie dat er ook een omruil ingevoerd is. De nieuwe ontvanger is sinds woensdag voor je beschikbaar op het PostNL punt. Hiervan zou je ook per sms en/of e-mail bericht moeten hebben ontvangen. Zorg dat je de oude ontvanger meeneemt (graag in een doosje met onderstaande adres erop), en inlevert. Je krijgt dan de nieuwe ontvanger mee. Vergeet ook je ID niet. 

 

KPN

Antwoordnummer 10119

2400VB Alphen aan den Rijn


Hoi @hudeck, vervelend dat je last hebt van deze foutcode. Deze is, als de standaarddingen zijn geprobeerd (herstart, reset enz) ook helaas niet op afstand op te lossen. De enige oplossing is dan om de ontvanger om te wisselen. Ik zie dat er ook een omruil ingevoerd is. De nieuwe ontvanger is sinds woensdag voor je beschikbaar op het PostNL punt. Hiervan zou je ook per sms en/of e-mail bericht moeten hebben ontvangen. Zorg dat je de oude ontvanger meeneemt (graag in een doosje met onderstaande adres erop), en inlevert. Je krijgt dan de nieuwe ontvanger mee. Vergeet ook je ID niet. 

 

KPN

Antwoordnummer 10119

2400VB Alphen aan den Rijn

Hallo Erik,

 

ja was al een aantal stappen verder en heb inderdaad al de sms/mail ontvangen.

alleen het is mogelijk om het op zaterdag op te halen.

En ben benieuwd hoe het dan werkt daarna stuur ik mijn oude ontvangers op.

de defekte ontvanger is al reeds ingepakt

Wil de technische dienst / service van kpn voor hun geduld en expertise bij deze bedanken.


Is het gelukt om zaterdag bij het pakketpunt de omruil te doen, @hudeck? Werkt alles weer met de nieuwe ontvanger?


Is het gelukt om zaterdag bij het pakketpunt de omruil te doen, @hudeck? Werkt alles weer met de nieuwe ontvanger?

Ja heb het zaterdagochtend opgehaald en de defekte receiver afgegeven.

moet het alleen nog installeren..