Skip to main content

Hallo,

Ik heb gezien dat het KPN hussel pakket gratis is als je internet, mobiel en tv hebt.

Blijft dit zo of moet je over een paar maanden alsnog extra betalen?

Met vriendelijke groet,

Jarno Seijbel

Hallo @Jarno Seijbel ,

KPN Hussel is niet gratis, maar je hebt er wel diverse voordelen mee. 

Er verandert niet aan je abonnement als je niets wijzigt. 

Zo werkt het huidige KPN Hussel : (Lees ESPN voor Fox Sports en tegenwoordig het is pluspakket gratis als je ook en mobiel abonnement afneemt bij KPN.)

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je Netflix, Spotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!


Op je mobiel abonnement krijg je een korting als je ook Internet-Thuis hebt bij KPN.

 

 


Dus het KPN plus pakket is gratis als je internet, mobiel en tv hebt?

Of heb ik dat verkeerd uit uw bericht begrepen.

Als het wel gratis was, blijft dit voor altijd?


Ja, 

Heb je KPN Internet en TV-thuis volgens KPN Hussel en je hebt ook een mobiel abonnement bij KPN?, dan krijg je het pluspakket gratis. En dat blijft zo. 


Ja, 

Heb je KPN Internet en TV-thuis volgens KPN Hussel en je hebt ook een mobiel abonnement bij KPN?, dan krijg je het pluspakket gratis. En dat blijft zo. 

Dan ga ik het zeker bestellen.

Mijn vraag is hiermee beantwoord, heel erg bedankt voor uw antwoord.