Skip to main content

Hallo KPN,

Wij hebben sinds een tweetal weken bij terugkijken van programma’s en gemaakte opnames naar een paar minuten dat het programma blijft hangen. Programma werkt dan niet meer, en we gaan dan opnieuw opstarten. Maar dan naar 5-10 minuten loopt hij weer vast. Echt alles al geprobeerd, Experiabox (V9) harde reset en terug naar fabrieksinstellingen gezet, kabels nagekeken, digitale TV-kastje harde reset en ook terug naar fabrieksinstellingen incl  installatie nieuwe software. We hebben ook gekeken met ons tweede digitale TV-kastje om deze te installeren. Ook zelfde probleem na een 10 minuten. Alles is met nieuwe UTP-kabels aangesloten. Speedtest gedaan en beide werken beide op 500Mbit upload/download. Wat kan ik doen, dit mag toch niet de bedoeling zijn bij een KPN topverbinding (500Mbit) en de nieuwste digitale TV-kastjes. KPN, kun je alsjeblieft helpen want dit is echt niet fijn/werkbaar!! Alvast bedankt voor uw reactie/hulp. 

 

HG FamilieBaten

Dat klinkt inderdaad niet goed. Je hebt er geen switch tussen zitten? Welk type ontvangers heb je?


Nee, geen switch ertussen. Wij hebben 2 x 4K tv-ontvanger. 

 


Ik heb begrepen dat die niet helemaal probleemloos zijn. Een medewerker van kpn reageert doorgaans binnen 48uur.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 


Dank, ik heb profiel aangevuld. Jammer, want je betaalt toch aardig bedrag extra voor deze kastjes.

 


Ongetwijfeld wordt er aan updates gewerkt. De medewerker gaat je helpen.


@KPN kunt u alstublieft reageren.


Hoi @RemcoBaten. Wat vervelend dat dit gebeurd tijdens het terugkijken van een opname. Wat goed dat je al het één en ander hebt vervangen en gereset. Ik heb nog wel een aantal vragen. Gebeurd dit op beide tv-ontvangers en ook wanneer je een opname terug kijkt via iTV online


Hallo,

Dit gebeurd op beide tv-ontvangers. En ik heb net getest op iTV online, dit werkt wel prima. HG Remco

 


Bedankt voor het testen in de online omgeving. Aangezien je zelf alles al hebt geprobeerd om dit probleem te verhelpen lijkt het mij verstandig om een monteur bij jou thuis langs te sturen. Zou je in een privébericht willen aangeven wanneer je thuis bent?


Ik heb zojuist een afspraak met één van onze monteurs ingepland. Laat je ons weten hoe het afloopt?


Gaan we zeker doen, verwacht natuurlijk dat het wordt opgelost. 

 


@RemcoBaten Is het probleem inmiddels verholpen?


Gisteren is bij ons een goede monteur geweest. Experiakast en 4K tv-ontvangers vervangen. Vooralsnog werkt het nu goed. 


Wat goed dat onze monteur het probleem heeft kunnen verhelpen. Als je onze hulp nog nodig hebt, dan weet je ons te vinden!:relaxed:


Hij heeft helaas weer storingen op ons 4K kastje beneden met terugkijken en opnames. Continu stoppen, echt onwerkbaar. Verschrikkelijk.  Boven op ons oude kastje werkt alles gewoon perfect. Wij willen nu graag met alle 3 de kastjes terugschakelen naar de HD kwaliteit zoals boven en dus 4K in abb. Stopzetten en terugzetten naar HD en 500 mis. Kunt u aangeven hoe we dit moeten gaan regelen? Het lukt me zelf niet in MijnKPN. Hij blijft nl. met 1x 4K ontvanger komen en kan de normale niet bestellen. Kunt u dit met spoed in orde maken.

500 mbs

3 x HD ontvangers

rest gelijk

 

alvast bedankt. Hg Remco Baten

 

 


Is niet meer nodig. Ik heb UTp draad direct gekoppeld aan experiabox en het werkt.

 


Reageer