Skip to main content

ik heb al wekenlang problemen met interactieve tv. blokjes, haperend beeld, zender niet beschikbaar. diverse keren ontvangers gereset. als ik bel word ik weer naar dat stomme menu op de website gestuurd. die stappen lossen niets op. Ben hier zat van! wie helpt mij?

Hoi @Chrisdik, welkom hier. 

Heb je naast dat je de ontvanger reset ook het modem al eens herstart? En daarna de ontvanger gereset? Helpt dat? En hoe is de ontvanger op het modem aangesloten? Rechtstreeks met een kabel of met draadloze adapters in het stopcontact? Als dat het geval is wil je dan de stappen voor problemen met de dvs eens doornemen. 


Hoi Bart_Z

Ik heb zowel de tv ontvanger als het modem gereset. De ontvanger is aangesloten met kabel. Elke dag heb ik deze problemen haperend beeld, zender niet beschikbaar of de modem doet helemaal niets meer. Dan maar voor de zoveelste keer de stekker eruit.

Heb vorige week via chat contact met een medewerker gehad. De ontvanger werd op afstand van nieuwe software voorzien. Dit heeft helaas ook niet geholpen. Nu al een aantal weken zeer ontevreden over KPN interactieve tv. Denk nu wel over overstappen...


Heb je verder ook problemen met het internet? Of is dat wel goed? In ieder geval wil je jouw Forumprofiel voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee wat ik nog voor je kan betekenen. 


Hallo Bart_Z

Het leek een paar dagen goed te gaan, maar gisteren en vandaag toch weer haperingen. Er zijn wel wat storingen geweest met internet/ wifi. Op dit moment niet. Ik heb mijn postcode, huisnummer in mijn profiel toegevoegd. Contract staat op naam van C.C.Dik.


Bedankt. Analyse van de haperingen doet vermoeden dat het in de ontvanger zit. Ik heb je dan ook een nieuwe ontvanger gestuurd. Verder informatie hierover zal ik je privé sturen.


Hallo Bart_Z

Ik heb nu een nieuw modem en een nieuwe ontvanger. Toch af en toe nog haperingen. Sinds vanochtend foutmelding stb-ufa-03. Beperkt aantal zenders. Hier betaal ik toch niet zo veel geld voor?


Vanochtend was er helaas een kleine verstoring. Nu moet dat weer normaal werken. 

Voor de haperingen kan je nog eens een andere poort in het modem proberen, of zelfs een ander kabel. Dan kan dat ook weer uitgesloten worden.