Skip to main content

tijdens tv kijken blokkerig beeld, ook in opgenomen films komt dit vooor

graag oplossing

mvg

 

frank

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hier ook blokjes in beeld tijdens tv kijken maar dat al weken en op beiden tv's  met decoder


Als het goed is, is KPN op de hoogte en wordt het probleem hopelijk wel snel verholpen. 


idd  je bent de kluts kwijt,  het probleem bestaat al zeker een klein jaar, en Talpa verzorgd het signaal, en het probleem dient dus door Talpa opgelost te worden.. ware het niet dat ik betaal an KPN, die op haar beurt bij bv een te late betaling van je telefoon abbo, direct 20 euro extra gaan opleggen vanwege dat je te laat bent, en je telefoon per direct afsluit, maar een probleem dat velen raakt, en erover klagen, horen,,,, niets...


Krijg ook al langere tijd en met enige regelmaat een slechte kwaliteit beeld binnen. In de ‘zelfhulp onderdsteuning’ wordt de oplossing zet je modem en tv ontvanger uit > opnieuw opstarten en dan moet het goed zijn, Helaas werkt deze paracetamol oplossing niet. Graag een serieuze oplossing aub!

 

Cees


er wordt aan gewerkt,,, het ligt in het signaal van TALPA, heeft niets met aansluitingen\modem\kastje oid te maken.

 

talpa, schijnt het vooralsnog niet te kunnen oplossen,,,

 

mvg


Heb geen abonnement met TALPA dus snap deze reactie niet goed. Er wordt aan gewerkt vind ik een beetje de standaard reactie. Wat is uw relatie in deze? :)

 

Cees


Heb geen abonnement met TALPA dus snap deze reactie niet goed. Er wordt aan gewerkt vind ik een beetje de standaard reactie. Wat is uw relatie in deze? :)

 

Cees

het SIGNAAL wordt geleverd door talpa,,,,,,,


Heb geen abonnement met TALPA dus snap deze reactie niet goed. Er wordt aan gewerkt vind ik een beetje de standaard reactie. Wat is uw relatie in deze? :)

 

Cees

het SIGNAAL wordt geleverd door talpa,,,,,,,

een klant die hetzelfde probleem heeft, lol.. ik ben wat wijzer geworden,,, na een gesprek met KPN,, en zie reactie's op het internet aangaande dit probleem,,,


Heb geen abonnement met TALPA dus snap deze reactie niet goed. Er wordt aan gewerkt vind ik een beetje de standaard reactie. Wat is uw relatie in deze? :)

 

Cees

het SIGNAAL wordt geleverd door talpa,,,,,,,

een klant die hetzelfde probleem heeft, lol.. ik ben wat wijzer geworden,,, na een gesprek met KPN,, en zie reactie's op het internet aangaande dit probleem,,,

Het is ook op Discovery en BBC First. 
Die zijn toch niet van Talpa?:unamused:

Dus ligt het probleem niet alleen bij Talpa maar misschien ook wel bij het snelle nieuwe menu en alle varianten.