Skip to main content
Beantwoord

Blokjesbeeld bij o.a. RTL8, BBC NL en Net5

• November 27, 2025
  • 5 reacties
  • 114 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo, wij hebben problemen met het beeld van kpn+. deze storing komt vooral voor op de znders Net5,Rtl8,Bbcnl,Rtl5. De storing betrefd blokjes over het beeld en het is erg vervelend. Ik hoop dat er iemand mij hieromtrend kan helpen . Alvast erg bedankt

Beste antwoord door TijtheMan

We hebben het één en ander gewijzigd en sinds gisteravond zou het niet meer voorkomen. Wel blijven deze verstoringen zichtbaar in de eventuele opnames van deze periode.

De vreemde eend in de bijt m.b.t. dit topictitel is RTL8. Dit kanaal hebben we niet in beeld gekregen dat het gerelateerd was aan deze verstoring. Hou het voor dit kanaal nog even extra in de gaten en als het daar (nog steeds) op voorkomt, laat het gerust weten.

5 reacties

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • November 27, 2025

Zie ook

en

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@stadman, het probleem is onder de aandacht van ons tv team. We zien inderdaad meer meldingen hierover. Achter de schermen wordt er hard gewerkt aan een oplossing. 

Meerwillenweten2017
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2

Ook ik heb regelmatig stilstaande beelden terwijl het geluid dan wel doorloopt met kijken, dat is erg vervelend bij iTV tuner reset meestal tijdelijk voorbij maar dat men dat iedere keer zou moeten doen is vervelend is hier la een oplossing voor ??

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Meerwillenweten2017 ​, het probleem is onder de aandacht van ons tv team. We zien inderdaad meer meldingen hierover. Achter de schermen wordt er hard gewerkt aan een oplossing. 

TijtheMan
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV
  • Antwoord
  • November 28, 2025

We hebben het één en ander gewijzigd en sinds gisteravond zou het niet meer voorkomen. Wel blijven deze verstoringen zichtbaar in de eventuele opnames van deze periode.

De vreemde eend in de bijt m.b.t. dit topictitel is RTL8. Dit kanaal hebben we niet in beeld gekregen dat het gerelateerd was aan deze verstoring. Hou het voor dit kanaal nog even extra in de gaten en als het daar (nog steeds) op voorkomt, laat het gerust weten.