Skip to main content
Beantwoord

Blokkerig beeld bij tv kijken

• March 10, 2021
  • 4 reacties
  • 83 keer bekeken

malpertuus
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

sinds vandaag heb ik blokbeelden via mijn ontvanger, ontvanger gereset, geen verbetering, experiabox gereset, geen verbetering, ontvanger schoen reset gaat downloaden maar breekt proces steeds weer af en begint opnieuw. Ik heb van mijn zoon eenzelfde ontvanger geleend, deze geeft na aansluiting geen problemen dus ik denk dat de ontvanger defect is (Arris 5202)

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo @malpertuus, goed dat je contact opneemt. Heb je ons stappenplan voor haperend of stilstaand beeld ook al doorgenomen? Met dit stappenplan kun je blokkerig beeld eenvoudig zelf oplossen. Ik ben benieuwd of dit helpt!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• March 10, 2021

Goedenavond @malpertuus, welkom! U kunt het volgende doen: Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Of u kunt morgen weer bellen met de klantenservice via 0800-0402. Hopelijk heb ik u zo voldoende geïnformeerd en geholpen!

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 11, 2021

Hallo @malpertuus, goed dat je contact opneemt. Heb je ons stappenplan voor haperend of stilstaand beeld ook al doorgenomen? Met dit stappenplan kun je blokkerig beeld eenvoudig zelf oplossen. Ik ben benieuwd of dit helpt!

malpertuus
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 13, 2021

Via KPN een nieuwe ontvanger gekregen, probleem is opgelost

• March 13, 2021

Dat is fijn om te lezen @malpertuus! Veel kijkplezier!