Skip to main content
Beantwoord

Blokkerig beeld op alle ontvangers

• October 11, 2019
  • 3 reacties
  • 252 keer bekeken

sinds een uur heb ik blokken op tv. internet is goed. Net op de chat gezeten met iemand maar ging al snel een ticket aan maken. Wist ook niet of het landelijk was.
op de telefoon hoor ik hakken.

Beste antwoord door Vikash van KPN

Goedemiddag@Doggersbank. Wat een vervelende storing. Ik lees dat mijn collega al een ticket hiervoor heeft aangemaakt. Is het probleem inmiddels al verholpen? Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je!

Ik heb helaas bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels al is verholpen. Als dit niet het geval is, dan hoor ik het graag.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • October 11, 2019
Welk modem heb je en is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Goedemiddag @Doggersbank. Wat een vervelende storing. Ik lees dat mijn collega al een ticket hiervoor heeft aangemaakt. Is het probleem inmiddels al verholpen? Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 21, 2019

Goedemiddag@Doggersbank. Wat een vervelende storing. Ik lees dat mijn collega al een ticket hiervoor heeft aangemaakt. Is het probleem inmiddels al verholpen? Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je!

Ik heb helaas bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels al is verholpen. Als dit niet het geval is, dan hoor ik het graag.