Skip to main content

Deze werkt prima, dus goed gekoppeld. 
Wel valt mij op dat de lampjes lang blijven knipperen is dat normaal?

Misschien ook handig om te benoemen, bij het inplannen van opname(s) springt het direct terug naar de tv zender.


Voorbeeld: ik verder wil scrollen in de iTV gids en meerdere opnames inplannen, dit lukt niet achter elkaar. 

De opnames worden wel ingepland  

Of dit aan de afstandsbediening of de 4K ligt weet ik niet. 

Alles functies werken gewoon op de afstandsbediening. Heb deze ook gereset.  


Hoi @Anneke-Anna .

Wij hebben hier (nog) geen nieuwe tuner staan. Maar ik begrijp dus als jij in de gids zit en je drukt op 'rec’ bij een bepaald programma. Dat je dan direct naar die zender gaat en de programma gids weer uit beeld verschijnt? Want dit werkt niet zo bij de oudere tuners. 


Hoi @Anneke-Anna .

Wij hebben hier (nog) geen nieuwe tuner staan. Maar ik begrijp dus als jij in de gids zit en je drukt op 'rec’ bij een bepaald programma. Dat je dan direct naar die zender gaat en de programma gids weer uit beeld verschijnt? Want dit werkt niet zo bij de oudere tuners. 


Hoi!

Nee, niet helemaal, het springt vanuit de gids direct terug naar de zender wat ik zat te kijken.

Ik kies de gids, vandaar uit blader ik naar films die ik wil opnemen en bij elke ingestelde opname blijf ik niet in de gids, maar springt direct terug naar de zender waar ik naar keek. Dus ik keek naar rtl 4 en vanuit opname inplannen springt het direct terug ipv dat ik in de gids blijf. 
Dit was met de 2260 wel zo, dat ik in de gids bleef om bv. meerdere opnames achter elkaar in te plannen. 
 

Nu moet ik telkens opnieuw naar de gids om weer verder films te kunnen opnemen. 
 

Hopelijk heb ik het goed uitgelegd :-) 


Helemaal helder! Ik ga voor je navragen wat hier precies de reden van is en of dit op termijn gelijk getrokken wordt met de oudere tuners. :-)


Ik vroeg er destijds ook naar en ik kreeg van @PeterG deze voorlopige oplossing.

 

“plan opname” is net iets omslachtiger dan de REC knop indrukken om het geselecteerde programma te gaan inplannen. Misschien blijft ie na gebruik REC knop wel in de gids?

 

Dat is wat ik nu doe en het werkt zo wel.


Ik vroeg er destijds ook naar en ik kreeg van @PeterG deze voorlopige oplossing.

 

“plan opname” is net iets omslachtiger dan de REC knop indrukken om het geselecteerde programma te gaan inplannen. Misschien blijft ie na gebruik REC knop wel in de gids?

 

Dat is wat ik nu doe en het werkt zo wel.


Dank voor de tip! 👍

Ik zal later eens kijken wat het hier doet.
Heb zojuist de 2260 (prime video) weer (even) in gebruik tot er updates voor de 4K zijn en mijn nieuwe soundbase met toslink geleverd wordt. 


Helemaal helder! Ik ga voor je navragen wat hier precies de reden van is en of dit op termijn gelijk getrokken wordt met de oudere tuners. :-)

Fijn, dank! 


Ze hebben het gereproduceerd en dit zal in een nieuwe firmware aangepast worden. Wanneer die komt kan ik niet zeggen maar weet dat het meegenomen wordt in de fixes :-)


Ze hebben het gereproduceerd en dit zal in een nieuwe firmware aangepast worden. Wanneer die komt kan ik niet zeggen maar weet dat het meegenomen wordt in de fixes :-)

Fijn! Bedankt voor de moeite 👍 


Graag gedaan. Voor andere vragen weet je mij te vinden ;-)