Skip to main content
Beantwoord

Bluetooth afstandsbediening 4k tv ontvanger

  • February 8, 2020
  • 5 reacties
  • 2580 keer bekeken

Hallo,

 

Ik heb jullie 4k tv ontvanger in mijn bezit, en mij was beloofd dat deze bedient kon worden met de afstandsbediening terwijl het tv kastje dicht zou zijn. Het zou namelijk via bluetooth gaan ipv infrarood. Ik heb met jullie contact gehad in december en daar werd verteld dat het na een update in januari zou gaan werken. Helaas lukt dit nogsteeds niet, is er bij jullie bekend of dit in de toekomst wel mogelijk gaat kunnen zijn ?

 

 

 

Beste antwoord door Alex van KPN

Duidelijk, zou je dit willen proberen?

Afstandsbediening koppelen aan tv-ontvanger. (Bluetooth connectie forceren)
<cijfer 7-knop> + <cijfer 9-knop> 3sec indrukken, daarna de OK-knop (LED GROEN knippert twee keer). [Pairing blijft 60 sec actief]

Mocht dat niet werken, zou je de bediening eerst willen resetten?

Factory reset afstandsbediening 
<rood-knop> + <blauw-knop> 3sec indrukken, (LED wordt rood) <OK-knop> indrukken (LEDS ROOD/GROEN knipperen twee keer)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 11, 2020

Hi T, welkom op het forum. 

Welke ontvanger heb je precies? De 4K witte? Of de zwarte kleine? 

Ook belangrijk: welke afstandsbediening heb je erbij gekregen? Is dit een witte met een zwarte achterkant die je ook nieuw hebt gekregen? 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 11, 2020

Hoi Alex,

 

ik heb de kleine zwarte ontvanger en de witte afstandsbediening met de zwarte achterkant inderdaad. Die kreeg ik meegeleverd bij de ontvanger.

 

 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 11, 2020

Duidelijk, zou je dit willen proberen?

Afstandsbediening koppelen aan tv-ontvanger. (Bluetooth connectie forceren)
<cijfer 7-knop> + <cijfer 9-knop> 3sec indrukken, daarna de OK-knop (LED GROEN knippert twee keer). [Pairing blijft 60 sec actief]

Mocht dat niet werken, zou je de bediening eerst willen resetten?

Factory reset afstandsbediening 
<rood-knop> + <blauw-knop> 3sec indrukken, (LED wordt rood) <OK-knop> indrukken (LEDS ROOD/GROEN knipperen twee keer)


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 11, 2020

Geweldig. Het is gelukt! Bedankt voor je hulp :)


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 12, 2020

Geweldig. Het is gelukt! Bedankt voor je hulp :)

Fijn om te lezen, graag gedaan. :)