Skip to main content

Zijn er meer mensen die er last van hebben dat de bluetooth afstandsbediening traag of niet werkt als je wilt zappen? Na het uitzetten van de box werkt het meestal wel weer

Hoi @Wen2910, welkom hier. 

Wat irritant zeg. Alleen zappen gaat langzaam? Ontvanger wel al gereset? 


Hoi. Ja al wel gereset (meerdere malen), nieuw batterijen in er afstandsbediening gedaan maar de afstandsbediening blijft nog vaak traag reageren. zowel bij zappen als bij menu openen oid 


Hallo @Wen2910,

Heb je de afstandsbediening zelf ook al eens gereset?  Dit doe je door de rode en blauwe knop gelijktijdig in te drukken tot het lampje gaat branden en dan op OK drukken.  Koppel daarna de bluetooth opnieuw aan de ontvanger door de 7+9 ongeveer 3 seconden vast te houden en daarna OK te drukken, ga daarna kort heen en weer zappen.  Misschien dat dit het probleem verhelpt? 


Ik denk dat het een goed idee is om een nieuwe afstandsbediening te testen. Dan kunnen we die ook uitsluiten. Een nieuwe afstandsbediening bestel je hier. 


Dag Chrizziey, 

heb de afstandsbediening gereset en daarna kwam er direct een update voor de afstandsbediening, dus misschien is het nu verholpen. Dank je. 


Nu werken een aantal knoppen zoals 5 minuten en 30 min vooruit/achteruit spoelen niet meer. Pfffff….wat een gedoe :frowning2:  


Bestel anders eens een nieuwe. Dan kunnen we de hele afstandsbediening uitsluiten. 


Ik ben net klant geworden bij KPN en ik moet elke keer mijn kastdeurtje openen anders werkt de afstand bediening niet. En is dit op te lossen met de Bluetooth en hoe? Met Ziggo kon ik altijd rechtstreeks de tv bedienen ipv via een tv ontvanger

 


Ja met een ontvanger welke op Bluetooth werkt (de 4 K uitvoering) is een zichtlijn niet echt nodig en kan hij in een kastje staan wat dicht is.


Opgelost met een hamer😜. Heb de afstand bediening gereset en hij doet het met kassie dicht...