Skip to main content

Kun je de afstandsbediening KPN koppelen met Bluetooth aan een versterker met Bluetooth ? 

De versterker heeft alleen Digital In ( toslink ) en geen HDMI naar de tv. 

Dit om uiteraard 1  afstandsbediening te gebruiken en geen 2.

 

 

Nee, je kan de KPN afstandsbediening alleen op de tv koppelen.

Voor geluid (volume), aan / uit en source. 

Dit gaat dan via infrarood op de afstandsbediening naar de tv. 


Oh, het staat wel op de website en via menu afstandsbediening op de tv kun je je merk uitkiezen.......ik ga het toch proberen 😜


Kun je de afstandsbediening KPN koppelen met Bluetooth aan een versterker met Bluetooth ? 

De versterker heeft alleen Digital In ( toslink ) en geen HDMI naar de tv. 

Dit om uiteraard 1  afstandsbediening te gebruiken en geen 2.

 

Het kan wel met de Arris5202, maar dan kan je de afstandsbediening alleen gebruiken voor de versterker, en niet voor de tv. De afstandsbediening kan immers maar aan één apparaat tegelijk gekoppeld worden.

Piet.


Ik kan met de AB van de 8001 ook de soundbar bedienen zodat ik bij radio luisteren de tv zelf niet hoef aan te zetten. In de instellingen van de ontvanger kun je opgeven of en zoja welke soundbar aangesloten is. Ik heb de soundbar optisch aangesloten (TOSLink) én via HDMI-ARC, maar dat laatste is alleen actief als de tv ook echt aanstaat. 


Is het nog gelukt @Bassie55


Nee, helaas .    De versterker Pioneer Vsx 520, kan de Kpn AB niet herkennen...ik vraag me af als ik een Bluetooth receiver in de verster druk wat er dan mogelijk is ? De KPN AB blijft het belangrijkste met alle opties die je daar mee gebruikt........het zou dan alleen om volume gaan wat ik zou willen

 


Ah jammer! Je zou dit topic nog door kunnen nemen en kijken in hoeverre hier een oplossing voor jou tussen zit! 🙂


https://www.kpn.com/w3/file?uuid=c79a6e94-4fc1-4154-9f2e-aa8cd80269ba&owner=8de86c61-bdc8-4848-872e-e5b380e682fc&contentid=44211&mode=incontext  
 

hier boven vind je de link voor versterkers 

 

zojuist zelf ook gebruik en werkt 😄