Skip to main content
Beantwoord

Bluetooth afstandsbediening koppelt niet

  • January 10, 2020
  • 1 reactie
  • 356 keer bekeken

Vandaag de nieuwe 4K kastje geïnstalleerd. Alles werkt, behalve de Bluetooth verbinding. Kastje een paar keer opnieuw gestart, batterijen een paar keer uit de AB gehaald. Niets helpt. Dan maar het kastje in het zicht. Vervelend dat er gebeld moet worden, terwijl ik de komst van een monteur niet genomen heb omdat het allemaal zo simpel zou moeten zijn. 

admin: eigen topic aangemaakt

Beste antwoord door Susan_

Hi @chg, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik ben even nagegaan, maar in een ander topic geef je dit aan: 

Ook een poos zitten klungelen met de Bluetooth ab om hem te koppelen. Gelukkig dat de oplossing hier te vinden is. De combi 7&9 gedurende 3 sec indrukken en dan OK werkte. Waarom staat zoiets belangrijks niet in de bijgevoegde papieren of bij de info van KPN zelf? Zoveel moeite kan dat toch niet zijn? 

Maar goed, het beeld is perfect en het kastje staat buiten het zicht, met een werkende Bluetooth verbinding👍🏻

Is het daarmee voor jou nu ook opgelost? Want dit topic is gestart voordat je reactie hebt gegeven in dat topic. Anders hoor ik het graag!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 13, 2020

Hi @chg, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik ben even nagegaan, maar in een ander topic geef je dit aan: 

Ook een poos zitten klungelen met de Bluetooth ab om hem te koppelen. Gelukkig dat de oplossing hier te vinden is. De combi 7&9 gedurende 3 sec indrukken en dan OK werkte. Waarom staat zoiets belangrijks niet in de bijgevoegde papieren of bij de info van KPN zelf? Zoveel moeite kan dat toch niet zijn? 

Maar goed, het beeld is perfect en het kastje staat buiten het zicht, met een werkende Bluetooth verbinding👍🏻

Is het daarmee voor jou nu ook opgelost? Want dit topic is gestart voordat je reactie hebt gegeven in dat topic. Anders hoor ik het graag!