Skip to main content

Ha @Clement en @PeterG, dat antwoord heb ik, en nog een aantal andere handige codes ;)

 

1)Afstandsbediening koppelen aan tv-ontvanger. (Bluetooth connectie forceren)
<cijfer 7-knop> + <cijfer 9-knop> 3sec indrukken, daarna de OK-knop (LED GROEN knippert twee keer). ePairing blijft 60 sec actief]

2) Bluetooth-verbinding met tv-ontvanger loskoppelen
<OK-knop> + <P- knop> 3sec indrukken, (LED wordt groen) <OK-knop> indrukken (LED GROEN knippert twee keer)

 

 

Deze twee commando’s doen het niet bij mij afstandbediening (met zilver ring).  En volgens mij is hij nog nooit met bluetooth verbonden aan het kastje.  De LED GROEN knippert niet na het indrukken (3 sec) van de knoppen.  

De blauwe LED knippert voor tenminste 30 seconden met elke indruk op een knop.  Ik heb hem factory gereset 3 keer, dus dat werkt wel.  

Admin: nieuw topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic

Hey @njrypma, welkom op het KPN forum. Er zijn meerdere afstandsbediening met zilveren ring. Welke van de onderstaande heb je? En welk type tv-ontvanger heb je?

 


Hi Nadia, ik heb wel de AB links boven met de VIP5202.  Deze probleem werd inmiddels verholpen door de nieuwe software update en vervolgens het restarten van het kastje!


De software update van je tv-ontvanger heeft het probleem al verholpen. Wil je dat forceren? Reset dan de tv-ontvanger. en koppel de afstandsbediening op je tv.

Top, dank voor de terugkoppeling, @njrypma :) 


Reageer