Skip to main content

Dag 5 nieuwe ontvanger inclusief vernieuwe afstandsbediening.

Na het koppelen  met de ontvanger en samsung tv werkt alles top

Echter wel van korte duur. Na een uur zie ik de ontvanger knipperen als ik op een knopje druk maar reageert zowel de ontvanger als tv niet meer.

 

De oude afstandsbediening werkt wel goed..

 

Iemand tips om de koppelingen te behouden?

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hi @Jacq89, wat jammer dat het koppelen zo moeizaam gaat! Zou je de batterijen even uit de afstandsbediening willen halen en ze er een minuut later weer in willen stoppen en nogmaals proberen te koppelen? Als dat geen resultaat oplevert hoor ik het graag, de nieuwe afstandsbediening lijkt dan toch echt defect te zijn (ondanks de nieuwheid :rolling_eyes: ) Zou je dan ook je gegevens in willen vullen in je profiel zodat ik je abonnement er bij kan pakken?


Maja

Dit heb ik ook geprobeerd

Het werkt wel

Maar na enkele uren is de verbinding/koppelinhg weer weg.

 

Sinds gisterenavond is de koppeling erin ijven staan.

Echter staat die op zender 200 netflix startscherm dan krijg ik geen connectie.

Moet ik de oude afstandsbediening pakken om eerst te zappen en daarna iets te kunnen doen

 


Dit is niet zoals het hoort, de afstandsbediening hoort na het koppelen, volledig gekoppeld te blijven. Heel fijn dat je de oude afstandsbediening nog hebt, waardoor je er toch nog mee uit de voeten kunt, maar zo hoort het uiteraard niet te zijn :wink:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik je -gratis- een andere nieuwe afstandsbediening sturen waarmee het koppelen hopelijk wél goed zal gaan :slight_smile:


Het zit niet in de afstandsbediening merk ik.

De koppeling blijft  u werken.

Alleen op zender 200 kan ik niets. ( niet zappen, tv uitzetten volume veranderen or netflix openen)

 

Voor de rest werkt de afstandsbediening helemaal top. Switch ik na een andwre zender met de andere afstandsbediening, werkt de afstandsbediening weer goed.


Gegevens in profiel aangevuld.

Aangezien het ik 2 ontvangers heb

En beide afstandsbediening geprobeerd heb zou het teveeel toeval zijn dat allebei de afstandsbedieningen doa zijn…

Lijkt eerder een software fout in de ontvanger te zijn


Ah, heel goed dat je verder op onderzoek uit bent gegaan! Kan je met het oudere type afstandsbediening wel alles bij zender 200? Of kan je dan alleen naar een andere zender zappen?

 


Dan kan alles gewoon.

 


Je hebt 2 ontvangers van het zelfde type in gebruik, gebeurt dit ook bij je andere ontvanger?


Goedemorgen

 

Ook bij de andere ontvanger gebeurd dit.

Met beide afstandsbedieningen.

 


Duidelijk @Jacq89, ik ga navraag doen bij een achterliggende afdeling, aangezien je beide ontvangers ditzelfde euvel vertonen met het nieuwe type afstandsbediening en niet met het oude type. Dit is toch wel erg merkwaardig. Ik hoop snel een terugkoppeling te ontvangen, zodat we weten hoe we dit al dan niet op kunnen lossen!