Skip to main content

Goeden avondĀ 

Ik heb precies het zelfde probleem (Bluetooth werkt niet)zeer vervelend ik heb een arts vip5202 ontvanger

Ik heb al het hier boven de al geprobeerd afstandsbediening er voor houden, stroomloos, nieuwe software, en nieuwe batterij. dus ik heb va de alles uitgesloten. Ik zo. Dus graag wat hulp. Willen van jullie uit

Ā 

Groetjes RemcoĀ 

Ā 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Goeden avondĀ 

Ik heb precies het zelfde probleem (Bluetooth werkt niet)zeer vervelend ik heb een arts vip5202 ontvanger

Ik heb al het hier boven de al geprobeerd afstandsbediening er voor houden, stroomloos, nieuwe software, en nieuwe batterij. dus ik heb va de alles uitgesloten. Ik zo. Dus graag wat hulp. Willen van jullie uit

Ā 

Groetjes RemcoĀ 

Ā 

Je kan beter een eigen nieuwe topic starten.

Deze topic van 3 maanden oud gaat over de KPN tv+ box (Sagacom DIW7022).Ā 


Hoi @Remco H123, welkom hier.Ā 

Alles al geprobeerd begrijp ik, maar helaas nog geen oplossing. Dan zit er denk ik niets anders dan een nieuwe afstandsbediening aanvragen.Ā 


@Remco H123Ā Beste ik lees nog niet dat je de STB gereset heb dus harde reboot achterkant met pen.

en dan opnieuw configureren dus dan komt ook de AB aan bod.

suc6

@Bart_ZĀ een nieuwe aanvragen kan altijd nog -;)


Goeden dagĀ  thijs

Toen ik het voorgebericht getypt had heb ik natuurlijk ook al de afstandsbediening gereset Ik had dit alleen dus niet vermeld ik heb in de tussentijd een nieuwe afstandsbediening besteld en geleverd gekregen en nu werkt alles wel weer naar behoren

Ā