Skip to main content

Wij zijn onlangs verhuist en hebben daarbij een nieuw  internet en Tv abonnement bij KPN afgesloten, nu werkt de afstandsbediening met de 4K ontvangen niet zoals het zou moeten.  De ontvanger staat in een dichte TV meubel maar dit zou geen probleem moeten zijn aangezien de afstandsbediening via Bluetooth werkt. De afstandsbediening is ook goed ingesteld en gekoppeld want alle functies werken als het kast deurtje open staat waar de tv ontvanger in zit maar zodra de kast deur dicht gaat werkt alleen nog de volume, mute en source knop. Ik heb de afstandsbediening wel 10x opnieuw gekoppeld maar elke keer krijg ik precies het zelfde, alle functies en knoppen werken naar behoren met het deurtje open maar zodra het kast deurtje dicht gaat werkt alleen de volume/mute en source knop….

Hoi @Ronan93 ,

Is de afstandsbediening zwart/wit of geheel wit?


Zwart/wit dus naar mijn weten heb ik wel de goede afstandsbediening met Bluetooth functie..


Hmm, zitten de cijfers onder of boven?


Hmm, zitten de cijfers onder of boven?

Boven


Oke, wil je dit doen;

Reset de tv ontvanger.

2 Terwijl de ontvanger software aan het inladen is geef je de afstandsbediening ook een reset door rood+blauw in te drukken tot het lampje brand en daarna OK.


Oke, wil je dit doen;

Reset de tv ontvanger.

2 Terwijl de ontvanger software aan het inladen is geef je de afstandsbediening ook een reset door rood+blauw in te drukken tot het lampje brand en daarna OK.

Gedaan. Ik kreeg opeens software update beschikbaar voor afstand bedingen. Deze gedaan en daarna opnieuw gekoppeld met de ontvanger en toen werkte alle functies van de afstandsbediening met gesloten tv kast.👍🏻


Ah, Super om te horen @Ronan93 !