Skip to main content

Ik heb zojuist mijn bluetooth afstandsbediening verbonden via bluetooth met het Arris kastje. Echter kan ik het volume niet meer regelen op de televisie zelf ook niet meer aan en uit zetten. Kan het zo zijn dat na de bluetooth koppeling met het arris kastje de inftarood functie van de afstandsbediening niet meer werkt?

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

Dag @Rowanvhh. Van harte welkom hier. Goede vraag! Je zegt dat je na het koppelen het geluid niet méér kunt regelen. Heb je een nieuwe afstandsbediening ontvangen of wellicht zelfs een nieuwe tv-ontvanger? Werkte het voorheen wel met bluetooth? Wat voor TV heb je precies? Wil je de afstandsbediening eens opnieuw proberen te koppelen? Zorg er daarbij voor dat je niet te ver van je tv-ontvanger vandaan staat. Het wil wel eens helpen om je afstandsbediening vlak naast de tv-ontvanger te houden bij het koppelen. Ik lees graag of 't is gelukt.


Hallo @Rowanvhh. Ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik hoop dat dit betekent dat het inmiddels is gelukt om je afstandsbediening te koppelen. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust. 


Reageer