Skip to main content

Hallo,

 

ik heb 2 interactieve tv kastjes, de meest recente. Een in de woonkamer en een in de slaapkamer. Het kastje in de slaapkamer werkt niet meer, omdat het kastje beneden ook reageert op de afstandsbediening die boven ligt.
Als beide tv’s aan staan , kan de een niet zappen of hij zapt vanzelf. Lijkt erop dat ze op dezelfde frequentie oid zitten. Ik kan kastje boven niet opnieuw instellen na reset, omdat het kastje dan beneden aanspringt.

 

wat is de oplossing?

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Welkom @svbemmeloord 

En als je één ontvanger even stroomloos maakt?

 

Heb je al een nieuwe afstandsbediening?

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Heb reset nu van de afstandsbediening gedaan door rode en blauwe knop 3 seconden ingedrukt te houden. Dit werkte. 


Mooi, bedankt voor het delen van je oplossing.


Hi @svbemmeloord welkom op ons forum.

Goed om te horen dat je het probleem wat je ervoer met de afstandsbediening, zelf hebt op kunnen lossen door de afstandsbediening te resetten. Als ik nog iets voor je kan betekenen, trek gerust aan de bel.
 


Reageer