Skip to main content

Hier idem probleem als Jeffrey met de DIW7022. Op 1 juli als nieuwe klant bij KPN gekomen. Sinds 2 dagen werkt spontaan de bluetooth niet meer op de (zwart/witte) afstandsbediening? Die 7 seconden indrukken van de knop werkt ook niet. Heb alles al geprobeerd wat ik online kan vinden. Niets werkt ook niet met een nieuwe afstandbediening die ik vandaag heb ontvangen. Enige uitweg die ik zie is een reset van het kastje?! 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Kan je de ab nog gebruiken?

Ga naar instellingen

Afstandsbediening (zie hier)

Ontkoppel hem en koppel hem daarna opnieuw.

Zie link voor meer tips. 😉


Beste Joop,

Dat heb ik allemaal al meerdere keren geprobeerd. De oude ab (3 weken oud) en nieuwe ab worden niet herkend door het kastje. Ik vermoed dat er iets met het kastje is?! Het enige wat wel werkt na diverse handelingen is de volumeknop die harder en zachter kan. Verder doen beide ab's helemaal niets.


@Jeffrey Zuidema Beste Jeffrey gewoon even opnieuw koppelen zie link

KPN afstandsbediening koppelen of resetten | KPN Community

 

suc6


Nogmaals dat werkt niet!!!


@RonArnhem 

 

Je kan nog 1 ding proberen, nadeel is dat je alle gegevens daarna kwijt bent en alles opnieuw moet invoeren.

 

Achterop de DIW7022 zit een heel klein gaatje.

Prik daar met een dun voorwerp in.

De DIW7022 wordt dan volledig teruggezet en alles wordt gewist.

Laat hem daarna opstarten en installeer alles.

Als het goed is moet je dan ook de ab weer koppelen en alle gegevens invoeren. 


Goedemorgen @RonArnhem en bedankt voor je bericht :)

 

@RonArnhem

 

Je kan nog 1 ding proberen, nadeel is dat je alle gegevens daarna kwijt bent en alles opnieuw moet invoeren.

 

Achterop de DIW7022 zit een heel klein gaatje.

Prik daar met een dun voorwerp in.

De DIW7022 wordt dan volledig teruggezet en alles wordt gewist.

Laat hem daarna opstarten en installeer alles.

Als het goed is moet je dan ook de ab weer koppelen en alle gegevens invoeren. 

Is het op deze manier nog gelukt om het probleem te verhelpen? 


PROBLEEM KOPPELEN BLUETOOTH AB OPGELOST

Na 2 en half uur bellen met KPN (zonder resultaat), kwam ik op het idee om de DIW 7022 om te ruilen. Als het probleem niet in de ab zit, dan moest het in de DIW 7022 zitten. Gelukkig had ik gelijk. Na het installeren van de nieuwe DIW 7022, kon ik de ab zonder problemen direct koppelen (7&9 tegelijk indrukken). Enorme opluchting! 


PROBLEEM KOPPELEN BLUETOOTH AB OPGELOST

Na 2 en half uur bellen met KPN (zonder resultaat), kwam ik op het idee om de DIW 7022 om te ruilen. Als het probleem niet in de ab zit, dan moest het in de DIW 7022 zitten. Gelukkig had ik gelijk. Na het installeren van de nieuwe DIW 7022, kon ik de ab zonder problemen direct koppelen (7&9 tegelijk indrukken). Enorme opluchting! 

Heel fijn om te lezen @RonArnhem en ook bedankt dat je hier nog even laat weten wat in jouw geval de oplossing was. Kan me dan ook goed voorstellen dat dit een enorme opluchting is!