Skip to main content

Heb hoorapparaten met een bluetooth Soundgate 3. Heb deze via mijn Smart telefoon gekoppeld aan apparaten. De koppeling met mijn Sony smart TV  KD4XG7096BAEP lukt echter niet. Hoe dit op te lossen? Waar kan ik zien hoe ik de koppeling met de TV kan maken. Bij instellingen op de TV is dit niet te vinden. Terwijl mijn laptop wél een bluetoothverbinding met de TV heeft.

@Wandelengel Welkom op het forum. Wat lastig dat het niet lukt om je Soundgate 3 te koppelen met je televisie. Je zou even kunnen kijken op de volgende pagina, hier vind je de handleiding van de Soundgate 3. Zou je mij kunnen laten weten of het op deze manier gelukt is?


Nou @Rutger_ bedankt voor de service. Ik heb een gebruiksaanwijzing van de bluetooth Soundgate 3 waarbij nergens sprake is van een speciale adapter voor TV. Ik leefde in de veronderstelling dat dit eenvoudig door een bluetooth verbinding tot stand gebracht moet kunnen worden. Ben verder ingedoken in de materie en zie dat de TV geen bluetooth verbinding heeft en ik daarom natuurlijk een aparte adapter nodig heb. Dit heb ik niet geweten en nergens kunnen raadplegen. Met dank voor deze info dan kan ik hiermee verder bij mijn audicien navraag doen over de info die ik ontvangen heb.

Het is dus niet gelukt maar ben wel goed door je geholpen. Met dank


@Wandelengel Dat vind ik super om te lezen, wel bijzonder dat er in de gebruiksaanwijzing niet over een dergelijke adapter wordt gesproken. Maar nu kan er in ieder geval voor een oplossing gezorgd worden! 😊