Skip to main content

Beste,

Ik heb recent een cinewall geplaatst waar de tv ontvanger heel mooi achter de tv kan staan zodat deze (zoals het hoort bij een cinewall) niet in t zicht staat. Echter kan ik op die manier niet meer van zender wisselen omdat het kastje het infrarood signaal niet oppakt. Daarom zou ik graag een kastje ontvangen die met een bluetooth verbinding werkt op afstandbediening (of is er een andere oplossing?) Waar / hoe kan ik deze ontvanger met bluetooth afstandsbediening bestellen?

 

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Helaas is de enige methode door minimaal 6 maanden een 4K abonnement te nemen. Dat kost €2,50 per maand extra en na 6 maanden kan je dat abonnement stoppen en hoef je niet de 4K TV ontvanger weer in te leveren.


Helder, hoe kan ik deze bestellen?

Bedankt voor uw reactie.


Helder, hoe kan ik deze bestellen?

Bedankt voor uw reactie.

Door in mijnKPN (app of site) te kiezen voor de 4K optie.

 


Deze optie staat er bij mij in de app niet tussen. Alleen opnemen, welke al aanstaat.


Deze optie staat er bij mij in de app niet tussen. Alleen opnemen, welke al aanstaat.

Heb jij een VDSL abonnement of een glasvezel abonnement?

En hoe snel is jouw Internetaansluiting volgens Speedtest?


Kpn glasvezel. 82,2 mb per seconde met speedtest zojuist.


Kpn glasvezel. 82,2 mb per seconde met speedtest zojuist.

Heb je een 50Mbps abonnement?

Je moet voor die optie overigens wel een KPN Hussel abonnement hebben.


Deze optie staat er bij mij in de app niet tussen. Alleen opnemen, welke al aanstaat.

Dan heeft u waarschijnlijk nog geen Hussel abonnement... dus eerst om laten zetten. 


Ik heb een 100 mb download 100 mb upload abbonement, staat inderdaad geen hussel bij, hoe kan ik het abbonement omzetten naar hussel?


Ik heb een 100 mb download 100 mb upload abbonement, staat inderdaad geen hussel bij, hoe kan ik het abbonement omzetten naar hussel?

Ook via MijnKPN door je abonnement te wijzigen.


Ik heb in de app geen optie voor "hussel"

... enkel snelheid verhogen naar 200 of 500 mb en bij stap 2 "entertainment" keuzes als viaplay erotiek, netflix,duits...


Plaats eens een screenshot van het scherm binnen MijnKPN waarop je jouw abonnement kunt wijzigen?


Dit zijn alle opties


En wat staat er dan vermeld als abonnement in de kostenspecificatie op de tweede pagina van de factuur?


 


Je bent zo te zien een behoorlijke dief van jouw portemonnee.

Jouw abonnement is als Hussel abonnement €10,- goedkoper.

 

Wat gebeurt er als je jouw snelheid wijzigt in 200Mbps en even in het winkelwagentje kijkt wat daar dan vermeld wordt?


Oh dat is wel eigenaardig dan..

Als ik m aanpas gaat t bedrag nog verder omhoog.

 


Dan hoop ik dat er snel een moderator zal reageren om eens met jou mee te kijken.

Je hebt nu een oude abonnementsvorm en die moet je echt om kunnen zetten in een KPN Hussel abonnement.


Ik ben inderdaad ruim 15 jaar kpn klant..

Oke, dan wacht ik dat even af en anders ga ik ze even bellen om de mogelijkheden te bekijken. Bedankt voor uw tijd!


Jij betaalt nu €78,95 voor een 100Mbps abonnement terwijl ik €73,99 betaal voor een 200Mbps abonnement met dezelfde opties.

 


Je bent zo te zien een behoorlijke dief van jouw portemonnee.

Jouw abonnement is als Hussel abonnement €10,- goedkoper.

 

Hier moet eigenlijk nog wel telefoon bij. Om het eerlijk te vergelijken. En bedenk je dat het gratis Pluspakket bij Hussel niet meer om te wisselen is met gratis ESPN.


Ja, duidelijk. Toch maar een wat vaker bellen om huidig abonnement te bespreken en wat ze kunnen aanbieden... belangrijkste voor mij is het 4k kastje zodat ik geen zeurende vrouw meer op de bank heb die 3 kwart van haar opnames niet kan kijken met de kpn itv app op televisie🙃


Vaste telefoon gebruik ik al jaren niet meeren ESPN boeit mij persoonlijk ook niets. Dus daar voorzie ik geen problemen..


Inmiddels contact gehad met KPN helpdesk en de vriendelijke mevrouw heeft mijn abonnement omgezet naar Hussel met 4k waardoor alsnog per maand goedkoper dan nu het geval is.

Nieuwe Bluetooth kastje komt morgen dus top service.

Bedankt voor de reacties en tips, Topic kan dicht.


Je hebt ook infrarood repeaters. Misschien is dat een optie?