Skip to main content

Hi,

 

Ik heb geen 4k abonnement maar heb wel bkuetooth nodig om mijn arris ontvanger te verbergen in een kast.

Kan ik deze gewoon op bv marktplaats kopen en aansluiten?

 

Mvg

Bas Wouters

Je wilt een Arris 5202 kastje kopen van Marktplaats?

Succes, Gaat niet werken.
Deze gaat KPN niet activeren op jou abbonement.

Je moet echt het 4k abbonement afsluiten om deze te verkrijgen


Hallo @Basw1978 

Kan ik deze gewoon op bv marktplaats kopen en aansluiten?

Nee, want je maakt je dan schuldig aan heling, want je koopt dan iets wat aan KPN toebehoort.

Apparatuur wordt in bruikleen gegeven en moet retour na einde abo.

Bovendien gaat het technisch niet werken en KPN gaat het niet voor je activeren.

 


Na 6 maanden kunt u het 4K abonnement weer stop zetten. Kost u dus 15 euro. De 4K tv ontvanger mag u dan gewoon houden.


Beste is inderdaad tijdelijk het 4k abonnement activeren en wanneer het kan weer uit zetten.


Krijg dat 4k abonnement niet gevonden in mijnKPN. Wellicht niet beschikbaar via glasvezel?


Het 4K-abonnement is een aanvullend abonnement voor klanten die een KPN-Hussel-thuisabonnement hebben. Je moet dus eerst overstappen op KPN Hussel en dan voor 2,50 per maand die aanvulling afsluiten. 


Krijg dat 4k abonnement niet gevonden in mijnKPN. Wellicht niet beschikbaar via glasvezel?

Het 4k pakket is niet beschikbaar met de abonnementen Alles-in-1 en '’internet+TV'’. Alleen onder de Hussel abonnementen. Je zult je pakket dus eerst van je huidige propositie naar Husssel moeten omzetten en dan maar gelijk mét 4k zenderpakket. Alleen dán zal er een omruil plaatsvinden naar de Arris vip5202.
Op glasvezel geen enkel probleem.

Zelf heb ik een Nokia streamingbox 8000 aangeschaft. Die werkt ook met een BT afstandsbediening. Helaas is die ab niet in te stellen voor een tv, maarrrrr de box werkt met HDMI CEC dus dat is geen probleem. En dank zij wifi is ook al geen internetkabel (UTP) nodig.

De KPN ITV app (Android-TV, Tizen, WebOS, Amazon Fire) heeft wel wat beperkingen. O.a. geen Duitse zenders en geen opnamen van BBC en VRT te bekijken.

👉Heb je een niet meer dan 4 jaar oude smart-tv van Samsung, LG of met Android-TV (oa Philips, Sony, TCL) dan kun je daarin de KPN ITV app downloaden. Dan omzeil je ook het Infrarood probleem natuurlijk.


Hi,

nou ondertussen omgezet naar Hussel en na de 1e order geannuleerd te hebben (misten o.a. pluspakket), nu toch tevreden met hetgeen geboden.

 

Paar daagjes wachten en dan zien of het werkt.

 

Bedankt voor jullie reacties,

 

gr

Bas